نحوه ارائه دروس مجازی نیمسال دوم دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش صنایع 90، نحوه ارائه دروس مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399 دانشگاه تبریز از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام شد.

نحوه ارائه دروس مجازی نیمسال دوم دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نحوه ارائه دروس مجازی در ترم دوم سال تحصیلی 1399 دانشگاه تبریز از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام شد.

با توجه به تجربه برگزاری دو ترم به صورت مجازی، در جهت کاهش همزمانی و همچنین ارتقای کیفیت برگزاری کلاس های مجازی، تغییرات ذیل در سامانه آموزش های مجازی دانشگاه تبریز از شروع نیمسال تحصیلی دوم سال 1399، روز شنبه 25 بهمن ماه اعمال خواهد شد.

کلاس های کارشناسی کلاس های کارشناسی کماکان در سامانه قبلی به آدرس lms.tabrizu.ac.ir برگزار خواهد شد. نام کاربری و گذرواژه این سامانه برای کلیه کاربران همان نام کاربری و گذرواژه استفاده شده در نیمسال تحصیلی اول سال 1399 است.

کلاس های کارشناسی ارشد و دکتری تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی در آدرس class.tabrizu.ac.ir برگزار خواهد شد.

مطابق روال ترم های قبل کلاس های ضبط شده در هر دو سامانه حداقل به مدت یک ماه در دسترس بوده و بعد از یک ماه پاک خواهند شد. با این وجود مدیریت فضای اختصاص داده شده (قسمت پیوست دروس برای دروس کارشناسی و یا قسمت فایل برای دروس تحصیلات تکمیلی) بر عهده استاد درس خواهد بود.

فایل های راهنمای مربوط به هر دو سامانه در سایت گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس vu.tabrizu.ac.ir در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1510

به "نحوه ارائه دروس مجازی نیمسال دوم دانشگاه تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ارائه دروس مجازی نیمسال دوم دانشگاه تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید