تور آلمان ارزان: تغییرات چشمگیر فلور نظری در آلمان

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران:ویدیو عجیبی که فلور نظری بازیگر زن پرحاشیه و جنجالی تلویزیون از خودش منتشر نموده است را ببینید.این خانم بازیگر بعد از جراحی زیبایی وارد حاشیه شده است و در این سن و سال با وجود داشتن عروس و پسری بزرگ رفتارهای دور از شان انجام می دهد.

تور آلمان ارزان: تغییرات چشمگیر فلور نظری در آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فلور نظری ویدیویی نو از خودش منتشر کرد که معنا و مفهوم آن تعیین نیست و همین ویدیو باعث سوژه شدن فلور نظری شده است.فلور نظری از وقتی به آلمان رفته رفتارش تغییر نموده است و تصاویر و فیلم های منتشر شده از فلور نظری سبک نوی از زندگی اش را نشان می دهد. خیلی از کاربران نسبت به این رفتار فلور نظری واکنش منفی نشان داده اند.

افشاگری بزرگ فلور نظری بر علیه سینما و تلویزیون

حاشیه های فلور نظری از آنجا آغاز شد که خانم بازیگر بر علیه همکاران خودش دست به افشاگری کرد. از فسادی که در زیر پوست سینمای ایران وجود دارد و باعث می گردد زنان و دختران مجرد بتوانند رشد نمایند و نقش بگیرند گرفته تا تیم های خانوادگی که با یکدیگر فیلم می سازند و اکران می نمایند و در سینما مافیا تشکیل داده اند. فلور نظری می گوید این تیم با هم دوست هستند و در فیلم های مختلف برای هم نقش جور می نمایند.فلور نظری زاده 1 بهمن 1347 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد. فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1894

به "تور آلمان ارزان: تغییرات چشمگیر فلور نظری در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: تغییرات چشمگیر فلور نظری در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید