نامجو مطلق: قطعا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت، امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال گردد

به گزارش صنایع 90، مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فردا بازی بسیار حساس و سختی را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و امیدوارم پیروز از زمین خارج شویم.

نامجو مطلق: قطعا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت، امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال گردد

به گزارش ، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل پرسپولیس گفت: تصمیم ها بر این شد بازی برگزار گردد که ما هم تبعیت می کنیم و با تمام توان و قدرت وارد زمین می شویم. امیدوارم بازی جذابی رقم بخورد.

او اضافه نمود: تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز نموده ایم و از شرایط این تیم مطلع هستیم. پرسپولیس تیم خوبی است و در این سمت استقلال هم شرایط خوبی دارد و علیرغم اینکه بازیکنان مصدوم داریم، اما دیگر بازیکنان می توانند نبود آن ها را پوشش دهند. استقلال شرایط خوبی دارد و با وجود اینکه 2-3 مصدوم داریم و در این بازی تاثیر می گذارند، ولی چند جوان داریم که می توانند نبود این بازیکنان را پوشش بدهند. خبر خوب برای ما و طرفداران برگشت علی کریمی است. قطعا بازی سختی داریم و هر تیمی که از نظر روحی و روانی و تمرکز در شرایط بالاتری باشد برنده دربی خواهد بود.

مربی استقلال ادامه داد: در این بازی فرصت های گل کمتر به دست می آید، اما تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند برنده دربی خواهد بود. در این هفته سعی کردیم کاملا آرامش را به تیم تزریق کنیم و در یک محیط بسته تمرین کردیم. هر چند زیاد تمرین نکردیم، اما از نظر انگیزه بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.

نامجو مطلق اضافه نمود: در این مسابقه شور و شوق طرفداران وجود ندارد و واقعا جای آن ها خالی است. فکر می کنم فقط یک بار بدون تماشاگر دربی برگزار شده و امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پشند را از سوی دو تیم ببینیم.

نامجو مطلق ادامه داد: مهم این است که بازی ها با خوبی و خوشی تمام گردد. در سرانجام فصل خستگی در ساق های بازیکنان مشهود است، امیدوارم بازی در 90 دقیقه تمام گردد، اما آمادگی ضربات پنالتی را هم داریم. قطعا خودمان را برای کل بازی آماده می کنیم.

مربی استقلال در مورد مصدومان این تیم گفت: چشمی، دانشگر و یزدانی هنوز بهبود پیدا نکردند. جا دارد از همه بچه ها تشکر کنم که در این روز ها خیلی کوشش کردند، حتی سیاوش یزدانی با مصدومیت می خواست برای تیم ما بازی کند، اما روز گذشته جلسه داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سلامتی بازیکنان مهم است و با وجودی که یزدانی می خواست با آن شرایط بازی کند، ولی متاسفانه به بازی نرسید. البته ما بازیکنانی داریم که می توانند جای آن ها را پر نمایند.

نامجومطلق در مورد تغییر پی در پی داور دربی و اینکه باشگاه پرسپولیس به انتخاب داوران اعتراض نموده است گفت: متاسفانه چند هفته هجمه ای علیه استقلال به راه افتاد که احتیاج به آنالیز دارد. اگر در کل لیگ داوری ها را آنالیز کنید اشتباهات که غیر عمد هم بوده به ضرر تیم استقلال رقم خورده است و نباید این اشتباهات دوباره رخ بدهد. حیدری یکی از با پرستیژترین داوران ایران است، اما من به او انتقاد دارم، چون قبل از آخرین بازی ما به قائدی گفت خودت را زمین نزن که من پنالتی نمی گیرم.

نامجو مطلق اضافه نمود: این اتفاق نباید دوباره تکرار گردد. من به سلامت داورانمان اعتقاد دارم و امیدوارم بازی به شکلی پیش برود که هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال گردد. به هر حال صحبت های ما به شکلی باشد که قبل از این ملاقات به داوران آرامش بدهد. آن ها باید کمترین اشتباه را داشته باشند و امیدوارم در مسابقه فردا این اتفاق رخ بدهد.

مربی استقلال در مورد اینکه ظاهرا سفر سعادتمند به ایتالیا باعث ناراحتی کادر فنی استقلال شده است گفت: با توجه به اینکه استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و باشگاه باید قبل از سرانجام فصل ین مشکل را حل می کرد ظاهرا این سفر باید انجام می شد، ولی من هم نظرم با شما یکی است و حقیقتا زمان این سفر را من مناسب ندیدم. شاید آن ها معذورات داشتند و باید می رفتند، ولی اگر در این شرایط در کنار بچه ها حضور داشتند بهتر بود.

نامجو مطلق در مورد اینکه گفته می گردد فرهاد مجیدی در جریان بازی ها از اپل واچ استفاده می نماید افزود: اصلا و ابدا این اتفاق نیفتاده، چون مجیدی آنقدر تمرکزش روی بازی است که اصلا به این مسائل فکر نمی نماید. من فکر می کنم روی این مسائل کوچک تمرکز نکنیم بهتر باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1205

به "نامجو مطلق: قطعا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت، امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: قطعا مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت، امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی است راهی فینال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید