مقاله: تور فستیوال زمستانی کبک کانادا، هتل یخی و کارناوال زمستانی کانادا

به گزارش صنایع 90، شهر کبک (Quebec city) مرکز استان کبک و قدیمی ترین شهر کانادا است این شهر با بیش از پانصد میلیون جمعیت یکی از شهرهای جذاب کاناداست. بزرگترین فستیوال زمستانی دنیا در اوایل ماه فوریه به مدت 2 هفته برگزار شده و میلیونها بازدید کننده از اقسا نقاط دنیا این فستیوال را همراهی میکنند. گروه ما هم 14 فوریه وارد کبک شدیم که همزمان با این رویداد شاد و جهانی است.

مقاله: تور فستیوال زمستانی کبک کانادا، هتل یخی و کارناوال زمستانی کانادا

نوبت به بازدید از کلیسای زیبا و تاریخی Notredam basalica رسید همانطور که میدانید استان کبک کانادا استان فرانسه زبان کانادا بوده و چون اولین مهاجران از کشور فرانسه به این استان آمده بودند این ناحیه به عنوان فرانسه جدید نام گرفت و سعی بر آن شد که بناهای هم نام در فرانسه و این استان بنا شود از جمله کیلیسای معروف Notre dame basalica.

روز سوم سفر هوای 10 درجه زیر صفر هست گروه ما هم یکی یکی در لابی هتل فرمانت مونترال حاضر شده و از کیفیت اتاقها و سرویس هتل ابراز رضایت می کنند تقریبا ساعت 9 و نیم صبح هست ما به سمت شهر زیبا وتاریخی کبک کانادا حرکت می کنیم مسافت حدود 250 کیلومتری مونترال قرار گرفته و حدود 3 ساعت طول میکشد. در مسیر گفتگوی دوستانه و جلسه پرسش و پاسخ داشتیم. بعضی ها در رابطه چگونگی خرید ملک در کانادا نحوه تهیه وام مسکن در کانادا، میزان رشد قیمت، نحوه تاسیس شرکت در کانادا، راهای گرفتن اقامت در کانادا از راههای سرمایه گذاری و تحصیلی و غیره را داشتیم ناگهان تابلو 10 کیلومتر به کبک را دیدم و به دوستان اعلام کردیم داریم وارد شهر میشیم اینجا بود که تور لیدر محلی شروع به توضیحات درباره این شهر تاریخی کانادا کرد.

منبع مقاله: تور فستیوال زمستانی کبک کانادا، هتل یخی و کارناوال زمستانی کانادا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1850

به "مقاله: تور فستیوال زمستانی کبک کانادا، هتل یخی و کارناوال زمستانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تور فستیوال زمستانی کبک کانادا، هتل یخی و کارناوال زمستانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید