مشوق های بیمه ای به فعالان گردشگری اردبیل ارائه می گردد

به گزارش صنایع 90، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ارائه مشوق های بیمه ای برای فعالان صنایع دستی و گردشگری این استان اطلاع داد.

مشوق های بیمه ای به فعالان گردشگری اردبیل ارائه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر توضیح داد: پیرو ابلاغ دستور العمل و فرایند های مشوق های بیمه کارفرمایی جهت استفاده از تخفیف های بیمه ای کارفرمایی، اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد این مهم را ویژه فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی استان به اجرا درآورد.

او اضافه کرد: بر همین اساس دولت 23 درصد از سهمیه بیمه، نیروهای کار جدیدی که در سال 97 وارد چرخه کار شده و سابقه بیمه ندارند را متقبل می گردد تا فرصتی جهت اشتغال زایی و ارتقا ایمنی شغلی افراد فراهم گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مورد شرایط کارجویی که می تواند از این امکان برخوردار گردد، توضیح داد: نیروی کار جدید باید دانش آموخته دانشگاهی باشد.

فلاحی ادامه داد: حداکثر سن برای مقطع کارشناسی 25 سال، کارشناسی ارشد 28 سال و دکتری 32 سال است. دو سال خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد و نداشتن سابقه بیمه در تامین اجتماعی در طول یک سال قبل از ثبت نام لازم است.

او تاکید نمود: کارفرمایان بخش گردشگری و صنایع دستی استان می توانند با مراجعه به ستاد تسهیل اشتغال و کارآفرینی اداره کل واقع در طبقه اول ساختمان اصلی نسبت به معرفی نیروهای کارجوی خود اقدام نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل اضافه کرد: همچنین هر نیروی کارجویی می تواند با اطلاع این مهم به کارفرمای خود پیگیر امور بیمه ای خود باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 420

به "مشوق های بیمه ای به فعالان گردشگری اردبیل ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوق های بیمه ای به فعالان گردشگری اردبیل ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید