مسابقات ویژه هفته کودک در مجموعه نیاوران

به گزارش صنایع 90، اولین مسابقه فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس و نقاشی به مناسبت هفته ملی کودک با محوریت حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران برگزار می گردد.

مسابقات ویژه هفته کودک در مجموعه نیاوران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت مؤثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران برای رده سنی تا 18 سال برگزار می گردد.

یاری به شناخت و فرهنگ سازی برای حفظ میراث طبیعی و تاریخی کشور، استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ سازی، معرفی و مطلع سازی در خصوص میراث فرهنگی و تاریخی و یاری به فراوری محتوا و توسعه آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه فراوری فیلم کوتاه، عکس و ... از جمله اهداف این رویداد است.

این مسابقه در قالب بخش های رقابتی شامل فیلم کوتاه، عکاسی با موبایل یا دوربین دیجیتال، نقاشی و داستان کوتاه در قالب موضوع مسابقه با محوریت حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران طراحی گردیده است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه تا تاریخ دهم مهر ماه امسال به آدرس میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، بخش کودک ارسال نمایند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22287032-021 (خانم کرجی) تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 82

به "مسابقات ویژه هفته کودک در مجموعه نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ویژه هفته کودک در مجموعه نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید