محمود گبرلو: در انتظار برپایی یک جشنواره کم خطا در فجر هستیم

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - منتقد و کارشناس سینما و رسانه می گوید او در جلسه مشورتی و هم اندیشی روابط عمومی جشنواره چهلم حضور پیدا کرده است تا بتواند به طور جدی مدافع حقوق تمام خبرنگاران، منتقدان و روزنامه نگاران باشد؛ چرا که سالهاست آنها را می شناسد و انتظارات شان را می داند.

محمود گبرلو: در انتظار برپایی یک جشنواره کم خطا در فجر هستیم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، محمود گبرلو منتقد سینما درباره برپایی جلسه مشورتی و هم اندیشی روابط عمومی جشنواره پیش از آغاز جشنواره چهلم گفت: برگزاری شوراهای تخصصی حرفه ای به همت روابط عمومی جشنواره که بالطبع با روی کار آمدن دولت تازه به این مقام منصوب شده اند، ضروری است و با چنین جلساتی است که درصد خطاها و اشتباهات کم خواهد شد.

تهیه کننده و مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت با اشاره به اینکه اهالی رسانه که صاحب فکر و اندیشه هستند، بیان نمود: این قشر از جامعه شاید به راحتی تحت تٲثیر فکر و اندیشه تازه نشوند؛ مگر اینکه که احساس کنند تیم تازهی که روی کار آمده اند درکنار خودشان یک گروه حرفه ای به عنوان دستیار دارند که می توانند مدافع خبرنگاران و اهالی رسانه باشند. من در جلسات هم اندیشی حضور پیدا کردم تا بتوانم به طور جدی مدافع حقوق تمام خبرنگاران، منتقدان و روزنامه نگاران باشم؛ چرا که سالهاست آنها را می شناسم و انتظارات شان را می دانم. سعی من بر این است که با اتخاذ تدبیر و فکر مناسب، فضایی ایجاد شود تا اهل رسانه در جشنواره چهلم، به بازدهی مطلوب خود برسند.

این کارشناس رسانه گفت: در جلسه مشورتی و هم اندیشی روابط عمومی جشنواره چهلم، هرکس به سهم خودش آزادانه نقطه نظراتش را بیان نمود تا بتوانیم جمع بندی درستی در این راستا داشته باشیم.

گبرلو شرح داد: زمانی که محمد خزاعی به سمت رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد، با وجود برخورداری از سابقه روشن رسانه ای، مدیریتی و تهیه کنندگی، نحوه حضورش در عرصه مدیریت کشور برای خیلی ها روشن نبود. چنین اقداماتی باعث می شود تا اهالی رسانه با تفکرات تازه حاکم بر سازمان سینمایی آشنا شوند.

او در خاتمه گفت: امیدوارم این تدابیر پیش از آغاز جشنواره فیلم فجر باعث شود تا جشنواره چهلم کم خطا برگزار شود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1972

به "محمود گبرلو: در انتظار برپایی یک جشنواره کم خطا در فجر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود گبرلو: در انتظار برپایی یک جشنواره کم خطا در فجر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید