مأموریت سخت شماره 8 پرسپولیس

به گزارش صنایع 90، رضا اسدی اگرچه در تراکتور و سایپا توانایی های خود را نشان داد و در قامت برترین بازیکن تیمش ظاهر شد، اما به خوبی می داند که فضای بازی در پرسپولیس برایش متفاوت خواهد بود.

مأموریت سخت شماره 8 پرسپولیس

او در حالی برای نخستین بازی خود با پرسپولیس آماده می گردد که شماره 8 این تیم را برتن دارد و با انتخاب این پیراهن، به شکلی علنی نشان داده که میخواهد در فصل 1400-1401 جانشین احمد نوراللهی باشد. بازیکنی که در سه فصل اخیر بیش از 100 بار در ترکیب اصلی سرخپوشان نهاده شد و بی گمان جزو بهترین بازیکنان لیگ ایران هم بود.

نوراللهی در فرآیند دفاعی بازیکنی مطمئن و در هجوم، یک ستاره تمام عیار بود. بازیکنی که به انتقال توپ یاری می کرد، در گلزنی یاور خط حمله می شد و در به دست آوردن توپ سوم، پیروز نشان می داد.

حالا نقش او برعهده رضا اسدی خواهد بود که البته شکل فوتبال متفاوتی با نوراللهی دارد. در حالی که هنوز مصدومیت کمال بهبود نیافته، سرلک و اسدی، دو بازیکنی که شاید شباهت فوتبالی هم به هم داشته باشند، در کنار هم خواهند بود و همه در انتظار رونمایی از این زوج هستند؛ زوجی که پیروزیتشان، تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت تیم یحیی گل محمدی خواهد داشت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1814

به "مأموریت سخت شماره 8 پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموریت سخت شماره 8 پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید