قربانی: استقلال با اعتماد به نفس بازی کند و امیدوار باشد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از حساس ترین بازی های آسیایی سال های اخیرش امشب میزبان الدحیل قطر است و تنها پیروزی در این بازی است که امید شاگردان فرهاد مجیدی را برای صعود به مرحله بعدی زنده نگه می دارد.

قربانی: استقلال با اعتماد به نفس بازی کند و امیدوار باشد

در مورد این بازی پیروز قربانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: قطع به یقین بازی سخت و سنگینی پیش روی آبی پوشان است و دقایق ابتدایی این بازی بسیار مهم و مشخص کننده است.

وی اضافه کرد: برگ برنده استقلال در این بازی حضور طرفداران است و برای همین بازیکنان ما باید تا قبل از آن که بازیکنان باتجربه الدحیل با جو استادیوم خو بگیرند حداقل یک گل بزنند تا تمرکز این تیم به هم بخورد.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: الدحیل تیم بزرگی است و منطق می گوید شانس آنها برای صعود به مرحله بعدی به مراتب بیشتر از استقلال است. اما قانون نانوشته فوتبال می گوید تا زمانی که روی کاغذ شانس دارید باید از آن بهره ببرید. بازیکنان ما باید بدون در نظر داشتن شرایط جدول و با اعتماد به نفس تنها برای شکست دادن الدحیل در این بازی به میدان بروند.

قربانی در مورد نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال در بازی سخت امشب بیان داشت: از پیش معلوم بود دیر یا زود این نیمکت به فرهاد می رسد. مجیدی باید قدر این فرصت را بداند و حالا که ریسک نشستن روی آن را به جان خریده سعی کند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. حتی اگر قرار باشد تنها پنج بازی سکان راهنمایی استقلال در دست او باشد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در این مقطع باید از تیم و به خصوص فرهاد مجیدی که شرایط جدیدی را تجربه می نماید حمایت کرد و نباید اجازه بدهیم فرهاد مجیدی خیلی زود بسوزد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 232

به "قربانی: استقلال با اعتماد به نفس بازی کند و امیدوار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: استقلال با اعتماد به نفس بازی کند و امیدوار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید