دیدار استقلال و پرسپولیس شطرنج است، خبری از مصلحت اندیشی نبود

به گزارش صنایع 90، غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران در ارزیابی اش از شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از برگزاری دیدار روز پنجشنبه گفت: سال ها بود که سرمربی های این دو تیم قدیمی سعی می کردند به گونه ای قبل از دربی بازی کنند که نه کارت بگیرند و نه بازیکنی از آنها دچار مصدومیت شود اما این بار گل محمدی و مجیدی مصلحت اندیشی نکرده و با ارائه یک بازی محکم توانستند به برد قبل از دربی دست پیدا کرده و با روحیه خوب آماده این دیدار شوند.

دیدار استقلال و پرسپولیس شطرنج است، خبری از مصلحت اندیشی نبود

فتح آبادی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی، شجاع خلیل زاده را از دست داد که از مدافعان خوب سرخپوشان تهرانی محسوب می شود و استقلال هم شاید مهاجم گلزنش یعنی دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد اما این نشان داد که دو تیم فقط یک هدف دارند و آن هم کسب سه امتیاز تمام بازی ها است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دربی نود و یکم گفت: این بازی همیشه شرایط خاص خودش را داشته و هیچ کس نمی تواند بگوید چه تیمی برنده خواهد شد. بارها شاهد بودیم تیمی که به مراتب ضعیف تر از حریف خود بوده، توانسته نتیجه بهتری هم کسب کند اما اعتقاد دارم با توجه به عطش دو تیم برای کسب سه امتیاز و از دست ندادن بالای جدول، این دربی جذاب خواهد بود.

وی در خصوص دروازه بان های دو تیم گفت: بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی ایران است و حسینی هم یکی از دروازه بان هایی بوده که در تیم ملی حضور داشته اگرچه دوران حضورش در تیم ملی کوتاه بود اما در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته بخصوص در مقابل الکویت و الریان قطر که بسیار عالی کار کرد و اعتقاد دارم حضور این دو دروازه بان درون دروازه های تیمشان، نقطه امنی برای مدافعان خواهد بود زیرا آنها با آرامش بیشتری به کارشان ادامه خواهند داد.

به گفته فتح آبادی، دربی همانند یک بازی شطرنج است، هر تیمی که بهتر مهره چینی و از موقعیت های به دست آمده و اشتباه حریف بهترین استفاده را کند، مطمئناً برنده این دیدار خواهد بود اگرچه این دیدار آنقدر پراسترس است که حتی باتجربه ترین بازیکنان هم در این بازی دچار اشتباه خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال شرح داد: نقش کاپیتان های دو تیم برای آرام کردن بازیکنان و دور کردن آنها از استرس بسیار بالاست. وریا غفوری و سید جلال حسینی کوهی از تجربه هستند و می توانند آرامش را به بازیکنانی که کمتر دربی بازی کرده اند، انتقال دهند زیرا این بازی بیشتر بازی باتجربه ها است و آنهایی که تجربه دربی های زیادی را دارند، می توانند با آرامش خاصی بازی کنند.

وی در سرانجام گفت: به طور حتم، ورزشگاه پر از هوادار خواهد شد، آنها باید به جای آنکه قبل از دیدار برای یکدیگر کری بخوانند و از الفاظ نامناسب استفاده کنند، در طول 90 دقیقه، تیم خود را تشویق کرده تا تیم محبوبشان بتواند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 803

به "دیدار استقلال و پرسپولیس شطرنج است، خبری از مصلحت اندیشی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار استقلال و پرسپولیس شطرنج است، خبری از مصلحت اندیشی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید