فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی تقویت گردد

به گزارش صنایع 90، سرپرست دانشگاه لرستان گفت: فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی تقویت گردد.

فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی تقویت گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، در نشست صمیمی اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان که 24 آبان ماه برگزار گردید، ضمن سپاسگزاری از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد، ابراز امیدواری کرد از پتانسیل های گوناگون انسانی، فیزیکی و علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد در جهت پیشرفت همه جانبه دانشگاه، استفاده گردد.

وی استفاده هرچه بیشتر از نخبگان اندیشه ورز دانشگاهی و برگزاری هرچه بهتر جلسات و نشست های هم اندیشی و آزاداندیشی را از جمله اقدامات اثرگذاری در راستای شنیدن نقطه نظرات مختلف دانست که می توانند به پیشرفت هرچه بهتر و کیفی تر دانشگاه، یاری رسانند.

سرپرست دانشگاه لرستان اعلام کرد: همیشه می بایست فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی به ویژه در بین دانشجویان عزیز، تقویت گردد.

نظری اضافه نمود: استفاده از همه استعدادها و ظرفیت های مختلف دانشگاه لرستان می تواند به ارتقای شاخص های مختلف دانشگاهی و درون سازمانی منجر گردد و بحث درآمدزایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هم یک موضوع مهم است که می بایست به صورت جدی تر، درباره اش، راهکارهای علمی و کاربردی، تهیه و اجرا گردد.

مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان نیز در این نشست درباره توانمندی های دانشکده مدیریت و اقتصاد برای یاری به پیشرفت دانشگاه، موضوع درآمدزایی دانشگاه، ضرورت توسعه دانشکده مدیریت و اقتصاد و تکمیل پروژه زیرساختی ساختمانی دانشکده مدیریت و اقتصاد، مطالبی را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1983

به "فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید