غافلگیری برای پرسپولیس نداریم، بودن همه بازیکنان کار را سخت می نماید

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم فوتبال استقلال در استادیوم آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که این ملاقات با فزونی 2 بر صفر آبی پوشان به سرانجام رسید. ارسلان مطهری در دقیقه 38 و مهدی قایدی در دقیقه 73 برای استقلال گل زدند.

غافلگیری برای پرسپولیس نداریم، بودن همه بازیکنان کار را سخت می نماید

محمود فکری در خصوص این ملاقات گفت: باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. هر دو تیم به فکر انجام فوتبال بودند و سمت ضد فوتبال نرفتند. آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: ما موقعیت های خوبی را به وجود آوردیم و در نیمه دوم اگر بازیکنان گذشت بیشتری داشتند به گل های پرتعدادتری می رسیدیم. بچه ها با تمام توان بازی کردند و توانستیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

محمود فکری در خصوص گلزنی مهاجمانش در این ملاقات گفت: مهاجمان ما همواره خوب بودند اما مهم این است که گل بزنیم. خوشحالم که بازیکنان خط حمله تیم توانستند به گل برسند. البته آنچه که برای ما بسیار مهم است گلزنی تیم و رسیدن به سه امتیاز است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: این گونه بازی ها به مراتب سخت تر از بازی هایی است که تصور می کنید حریف قدرتمندتر است. می توانستیم تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم. با این حال همین که گل نخوردیم و یک بازی دیگر را بدون گل خورده به خاتمه رسیدیم برای ما کافی است.

محمود فکری در خصوص داوری گفت: در مجموع خوب قضاوت کرد و سوت های درستی زد. حالا در صحنه هایی ما و تیم حریف اعتراض داشتیم. البته تیم حریف به خاطر هر صحنه ای اعتراض می کرد. در نیمه اول سروصدای نیمکت خیلی زیاد بود که آرامش را از بازی گرفته بود.

وی در خصوص رسیدن استقلال به دربی با پیروزی و اینکه برای این بازی سورپرایز و غافلگیری خاصی خواهد داشت گفت: نه چه سورپرایزی. اینکه بخواهم بگویم کار خاصی می خواهیم انجام بدهیم این گونه نیست. باید ببینیم تا روز بازی چه اتفاقاتی می افتد. شیخ به بازی رسید و محمد نادری هم اگر خوب تمرین کند می رسد به بازی با پرسپولیس. مصدومان هم می رسند و امیدوارم با ترکیب کامل به دربی برسیم.

محمود فکری اعلام نمود: طبیعتاً اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم کار برای من سخت می گردد اما یک اتفاق خوب است و می توانیم با قدرت بیشتری به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1447

به "غافلگیری برای پرسپولیس نداریم، بودن همه بازیکنان کار را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیری برای پرسپولیس نداریم، بودن همه بازیکنان کار را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید