پای آقای میم به استقلال هم باز شد!

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: داستان اختلاف نظر مسئولان، اعضا و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سمت و سوی جدیدی رفته است. بعد از آنکه، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با آلومینیوم از هوچی گری استقلالی ها انتقاد کرده بود، باشگاه استقلال هم با صدور بیانیه ای شایعه ارتباط یحیی گل محمدی با م و گ را اسم کرد.

پای آقای میم به استقلال هم باز شد!

به گزارش خبرنگاران، بعد ازاین بیانیه، در رسانه ها از آقای م و گ به نام دو ایجینت نام برده شد که با باشگاه پرسپولیس همکاری کرده و به این باشگاه با نظر یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، بازیکن می دهند. باشگاه استقلال در بیانیه اش به طور دقیق تعیین نکرده منظورش از مطرح کردن این علائم اختصاری چیست، ولی نام شده آن ها قصد داشته اند این شایعه را مطرح کنند که سرمربی پرسپولیس نفعی از جابجایی می برد.

در شرایطی که هنوز باشگاه پرسپولیس نسبت به این مورد واکنشی نشان نداده، حالا خبر می رسد که همین آقای م در باشگاه استقلال هم بازیکن دارد! آنطور که روزنامه گل ادعا کرده، آقای میم به نام ایجنت نه تنها به باشگاه پرسپولیس بازیکن داده بلکه در باشگاه رقیب یعنی استقلال هم بازیکن دارد. برملا شدن چنین موضوعی می تواند سرآغازی برای یک جدال لفظی دیگر در روز های آینده بین اعضای دو باشگاه باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1769

به "پای آقای میم به استقلال هم باز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای آقای میم به استقلال هم باز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید