پرسپولیس فعلا به استقلال نمی رسد

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: عصر روز گذشته 4 ملاقات از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر برگزار گشت که در دو ملاقات مهم، نتایج درخوری رقم خورد؛ ابتدا، ترمز استقلال کشیده شد و این تیم بعد از کسب سه برد پی در پی، در شیراز برابر فجرسپاسی، با نتیجه یک - یک متوقف شد. در مهمترین اتفاق، اما سپاهان، دیگر تیم 9 امتیازی جدول دربی اصفهان را به ذوب آهن با یک گل واگذار کرد.

پرسپولیس فعلا به استقلال نمی رسد

به گزارش خبرنگاران، با کسب نتایج به دست آمده، استقلال با فرهاد مجیدی 10 امتیازی شده و به صدر جدول رسید و سپاهان هم با همان 9 امتیاز در رده دوم جدول ایستاد. با توجه به آنکه در جدول دو تیم گل گهر و آلومینیوم با 3 بازی 7 امتیازی هستند، این دو اگر برابر رقبایشان به فزونی برسند و تفاضل گل قابل قبولی داشته باشند می توانند به صدر رسیده و جای استقلال را بگیرند و طبیعتا بالای سر سپاهان قرار بگیرند.

البته تیم پیکان هم با سه بازی 7 امتیازی است، ولی از آنجا که بازی هفته دوم آن ها به تعویق افتاده و این هفته بازی نموده اند، پس فعلا آن ها با همین 7 امتیاز هفته چهارم را سپری خواهند کرد. حال، اگرچه جایگاه استقلال به وسیله دو تیم گل گهر و آلومینیوم ممکن است تهدید گردد، ولی در این هفته، پرسپولیس به استقلال و صدالبته صدر جدول نخواهد رسید. شاگردان گل محمدی از سه بازی با 6 امتیاز در رده ششم قرار گرفته اند و حتی اگر گل گهر را در ملاقات امروز از پیش رو بردارند باز هم 9 امتیازی شده و پایین تر از استقلال قرار می گیرند. ضمن اینکه پرسپولیس اگر می خواهد به رتبه دوم برسد باید با اختلاف سه گل گل گهر را شکست دهد که روی کاغذ کار چندان ساده ای به نظر نمی آید.

جدول بازی های لیگ برتر فوتبال پیش از بازی های امروز

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1910

به "پرسپولیس فعلا به استقلال نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فعلا به استقلال نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید