علی مرادی:رستمی نمی تواند در قطر کاپ وزنه بزند

به گزارش صنایع 90، رییس فدراسیون وزنه برداری معتقد است، کیانوش رستمی چون دیر برای حضور در تورنمنت قطر کاپ اقدام نموده است، نمی تواند در تورنمنت قطر وزنه بزند.

علی مرادی:رستمی نمی تواند در قطر کاپ وزنه بزند

به گزارش خبرنگاران ، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری بعد از اینکه درخواست کیانوش رستمی برای حضور در تورنمنت قطر کاپ را دریافت نموده است، می گوید: چون رستمی برای این موضوع دیر اقدام نموده از اعزام او به قطر معذوریم!

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا رستمی هم با توجه به اینکه برای حضور در تورنمنت گزینشی بازی های المپیک 2020 توکیو اعلام آمادگی نموده است، آیا به این مسابقات اعزام می گردد یا خیرمی گوید:با وجوداینکه محسن بیرانوند دبیر فدراسیون، قبل از اتمام مهلت قانونی ارسال اسامی نفرات اعزامی به قطر کاپ با او تماس گرفته بود، اما متاسفانه رستمی پاسخ نداد!

مرادی ادامه می دهد:کیانوش رستمی پس از اتمام مهلت ارسال اسامی ملی پوشان منتخب کادرفنی به کشور میزبان یعنی قطر، برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده است. بنابراین از اعزام او به قطر کاپ معذوریم. زیرا کمیته برگزاری مسابقات طبق قانون آخرین مهلت ارسال اسامی افراد شرکت کننده در این رویداد گزینشی را حداکثر 2 ماه قبل از آغاز مسابقات قرار داده است. ماه به دلیل اینکه مسابقات قطر کاپ که گزینشی المپیک 2020 است از 19 تا 23 دسامبر(28 اذر تا 2 دی) برگزار می گردد، دیگر زمانی برای ارسال و اضافه کردن نام کیانوش رستمی به لیست تیم ملی نداریم.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 138

به "علی مرادی:رستمی نمی تواند در قطر کاپ وزنه بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مرادی:رستمی نمی تواند در قطر کاپ وزنه بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید