طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی

به گزارش صنایع 90، طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی که توسط یک شرکت لیتوانیایی طراحی و نوسازی شده. بعضی از عناصر شاخصی که در دکوراسیون این خانه می بینید اعم از بافت های منسجم، جزئیات گرافیکی، رنگ های تند، عناصر طراحی مُد روز و اثاثیه و مبلمان هنری، امضای کاریِ این شرکت محسوب می شوند. این ترکیب بندی ارزش نگاه دقیق تر را دارد.

طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی ما ابتدا با اتاق های عمومی خانه آشنا می شویم. این فضا از نقشه یکسره ای برخوردار است که اتاق های مختلف خانه را از داخل به هم متصل می نماید. تک تک اثاثیه و قطعات مبلمانی که در تصاویر می بینید دقیقا براساس مُد روز انتخاب شده و فضایی صمیمی ایجاد نموده اند. از نقاط کانونی این خانه میتوان به کاناپه های عظیم و دنج با رومبلی مخمل که از رنگ تندی برخوردار است اشاره نمود. اما این اثاثیه باعث نمی گردد دیوار جداکننده ای که از چهارچوب فلزی، ورقه چوبی و شیشه شفاف ساخته شده را نادیده بگیریم چون این دیوار هم یک عنصر جالب و کاربردی است که فضای نشیمن را از دفترِ کاری که در گوشه ساخته شده جدا می نماید.

در آشپزخانه هم شاهد ترکیب حیرت انگیزی از مرمر طوسی، لوازم آشپزخانه مدرن و ورقه چوبی با رنگ گرم هستیم که یک فضای باکلاس و در عین حال مُد روز به وجود آورده. تنها چیزی که این ترکیب را کامل می نماید جزیره مدرن با طراحی به روز و میز غذاخوری ای است که به آن چسبیده. همه اتاق های عمومی این خانه توسط پارکت زیبایی که طرح چپ و راست دارد به هم پیوند می خورند.

در این پروژه طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی به اتاق خواب ها هم به جزئیات هنری و زیبایی شناسی توجه خاصی شده. اتاق خواب بچه ها از فضایی شاد و بانشاط برخوردار است که روحیه بچه ها این خانه را به طرز هنری و زیبایی به نمایش گذاشته. اتاق دختر که پایکوبی باله انجام میدهد با رنگ صورتی روشن دکوراسیون شده و متناسب با روحیه پایکوبینده او طراحی شده. اتاق پسر هم فضایی ماجراجویانه دارد و با رنگ های دریایی دکوراسیون شده. اتاق خواب اصلی با کاغذدیواری طرح استوایی دکور شده و بالین تختخواب، از پارچه مخمل سبز با بافت منسجم و گرم پوشیده شده. با همه این ها، این اتاق همچنان از فضایی متوازن و کلاسیک برخوردار است.

در سرتاسر آپارتمان، بازی بافت و رنگ ها به چشم می خورد که یکی از امضاهایِ کار این طراح بوده و فضایی باطراوت و مفرح به وجود آورده که از عناصر مُد روز طراحی مدرن برخوردار است. حتی کاشی های حمام هم از طرح گرافیکی سیاه و سفیدی برخوردار است که با جزئیات تاکیدی زرد روشن متوازن شده. یکی دیگر از عناصری که در همه نقاط خانه به چشم می خورد، لامپ و چراغ های مُد روز می باشد که همگی محصول یک شرکت بوده و به سبک معاصر طراحی می شوند و معمولا از عناصر برنجی یا برنز برخوردار می باشند. البته چنین استفاده به روزی از فلز در طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی ، در بسیاری از نقاط این خانه دیده می گردد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 949

به "طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی یک آپارتمان شیک و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید