طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ کرم و مکمل های آن سایر مقالات

به گزارش صنایع 90، استفاده از رنگ کرم برای طراحی داخلی منزل با مساحت های بزرگ یا کوچک یک انتخاب ایده آل می باشد. برای داشتن یک طراحی داخلی زیبا ست کردن رنگها جز کارهایی به تعداد می رود که باعث افزایش چشم نوازی فضاهای داخلی شما خواهد شد برای آشنایی بیشتر با این رنگ و ترکیب های آن با ما همراه باشید.

طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ کرم و مکمل های آن سایر مقالات

رنگ کرم یا همان شیری از جمله مشتقات رنگ زرد می باشد که به سمت سایه های روشن آن می رود ست رنگ کرم با استفاده از رنگهای مختلفی کامل میشود رنگ کرم جز رنگ های خنثی می باشد و هر چه این رنگ غلیظ تر شود بیشتر به رنگ های گرم متمایل خواهد شد.

ست کردن رنگ کار حساسی می باشد اگر در آن زیاده روی کنید حس دلزدگی و اشباع را همراه دارد و اگر هم خیلی کم از رنگ استفاده کنید احساس کمبود و خلاء را به افراد منتقل خواهد کرد.

استفاده از رنگ کرم در طراحی داخلی به دلیل اینکه روشنایی زیادی را ایجاد می کند پر طرفدار می باشد. البته توجه داشته باشید که مدیریت میزان روشنایی بر عهده وسایل دیگر می باشد که این رنگ را تکمیل یا تعدیل کند

رنگ های زیادی توانایی تشکیل هارمونی منظم را با این رنگ دارد هم از خانواده رنگ های خون ساز و هم جزو رنگهای روشن میباشد رنگ برای ترکیب با رنگ کرم مناسب می باشد گروه اول رنگ های تاریک یا تیره و گروه دوم رنگ های روشن و هم خانواده.

ابتدا از گروه اول یعنی رنگ های تیره و تاریک شروع میکنیم:

رنگ هایی نظیر رنگ یشمی ،قهوه ای، سورمه ای ،مشکی و در برخی از موارد رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی می باشند که وقتی کنار رنگ کرم قرار می گیرند حس لوکس بودن و وقار و متانت را منتقل می کنند.

  • ترکیب رنگ کرم و یشمی

رنگ زیبا و سلطنتی که می توان از آن در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن استفاده کرد با اضافه کردن رنگ سوم طلایی یک ترکیب شاهانه را در خانه شما را به وجود خواهد آورد.

  • ترکیب با زرشکی

رنگ دیگری که با ترکیب با رنگ کرم نمای مجذوب کننده را به وجود می آورد که می باشد این ترکیب هم حس و حال اشرافی و اعیانی را به نمایش می گذارد در ترکیب رنگ کرم تنها تفاوت ترکیب رنگ یشمی و زرشکی در طراحی شرقی و غربی بودنشان می باشد.

  • ترکیب رنگ کرم و قهوه ای

ترکیب رنگ کرم و قهوه ای یکی از محبوبترین ترکیب ها می باشد. رنگ کرم دارای ذات درونی پاک و ترکیب این رنگ با رنگ قهوه ای چوب نمایی زیبا را به وجود می آورد. این ترکیب در صنعت مبلمان هم نقش پررنگی را ایفا کرده است.

  • ترکیب رنگ کرم با مشکی

رنگ مشکی به تنهایی در بازسازی منزل استفاده نمی شود ولی می توان با مکمل ها متضاد های این رنگ ترکیب شود و معمولا در بیشتر طراحی ها از رنگ زرد یا سفید استفاده می کنند با استفاده از یک ایده نو یک حد وسط میان این دو رنگ را انتخاب کرد ترکیب رنگ کرم و مشکی از آنجایی که این ترکیب نه می باشد که تو ذوق بزند می باشد که پس از گذشت مدتی این فضا برای شما خسته کننده شود.

گروه دوم ترکیب رنگ کرم با رنگهای روشن بود که حال به معرفی معروفترین آنها می پردازیم.

  • ترکیب رنگ کرم با آبی فیروزه ای

برای ترکیب این رنگ در فضا باید به این نکته دقت کنید که متن نظر ما رنگ کرم می باشد و باید در سایر رنگ ها غلبه کند رنگ آبی فیروزه ای می باشد که به خوبی با پالت های رنگ خنثی ارتباط بر قرار می کند. این ترکیب هم برای نشیمن و پذیرایی و هم برای اتاق خواب ترکیب مناسبی می باشد. شما می توانید از پرده های آبی فیروزه ای در کنار مبلمان کرم نمایی فوق العاده را به وجود می آورد ترکیب رنگ کرم و آبی یکی از زیباترین ترکیب های رنگ کرم می باشد.

  • صورتی

ترکیب بعدی ترکیب رنگ کرم و صورتی می باشد که برای اتاق خواب دختران بسیار دوست داشتنی و مناسبی می باشد. علاقه زیاد دخترانه رنگ صورتی ممکن است دکوراسیون را به وجود آورد که رنگش صورتی برای رنگ کرم غلبه کند این فدراسیون در عین زیبایی تکراری می باشد شما می توانید به این ترتیب متفاوت را برای خود طراحی کرده اید.

  • رنگ بنفش

رنگ آخر هم ترکیب رنگ کرم با بنفش می باشد ترکیب و واقعاً زیبایی را به وجود می آورد برای اتاق کودک شما مناسب می باشد وجود هیجان رنگ بنفش و هیجان با استفاده از ترکیب رنگ کرم یک تعادل مناسبی برای بچه ها شما ایجاد می کند. البته از این ترکیب برای بازسازی ساختمان و فضاهای دیگر منزل هم استفاده می شود

در این مقاله شرکت معماری خبرنگاران سعی کردیم بهترین مکمل های رنگ کرم را به شما معرفی کنیم اگر قصد استفاده از این رنگ را در طراحی داخلی منزل خود دارید توصیه می شود که مقاله نحوه استفاده از رنگ کرم را مطالعه فرمایید.

منبع: هیرادانا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1786

به "طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ کرم و مکمل های آن سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ کرم و مکمل های آن سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید