شیائومی اندروید 12 را ابتدا برای این گوشی ها عرضه می نماید

به گزارش صنایع 90، اندروید 12 بالاخره شب گذشته از حالت بتا خارج شد و به زودی گوشی های واجد شرایط آن را دریافت می نمایند. مطابق معمول گوشی های پیکسل اولین گوشی هایی هستند که از جدیدترین نسخه اندروید بهره می شوند ولی در این میان شیائومی نام چند مدل از گوشی های خود را اعلام نموده که زودتر از دیگر مدل ها اندروید 12 را دریافت خواهند کرد.

شیائومی اندروید 12 را ابتدا برای این گوشی ها عرضه می نماید

طبق اعلام شیائومی، گوشی های پرچم دار می 11، می 11 پرو و می 11 اولترا به زودی این نسخه را دریافت خواهند کرد. البته نام می 11 لایت در این لیست دیده نمی گردد. بعلاوه مثل همواره، نوترین نسخه اندروید ابتدا در کشور چین راهی گوشی های این شرکت می گردد. بعلاوه باید به جای خالی نام مدل های می 11X و می 11i هم در این لیست اشاره کنیم که البته با توجه به ارائه نسخه بتای اندروید 12 برای تعدادی از کاربران می 11i، احتمالا این گوشی هم به زودی نوترین نسخه اندروید را دریافت می نماید.

علاوه بر مدل های اشاره شده، ردمی K40 و K40 پرو پلاس از جمله اولین گوشی های شیائومی هستند که اندروید 12 به آن ها راه پیدا می نماید. شیائومی در این زمینه تاریخ دقیقی اعلام نکرده و به همین دلیل معلوم نیست که چه زمانی نسخه نو MIUI مبتنی بر اندروید 12 منتشر می گردد.

از طرف دیگر، شرکت اوپو 6 روز دیگر از ColorOS 12 و ریلمی هم 7 روز دیگر از رابط کاربری Realme UI 3.0 رونمایی می نماید که هر دو مبتنی بر نوترین نسخه اندروید هستند. باید ببینیم سال جاری در رقابت مربوط به سرعت ارائه اندروید 12، کدام شرکت رتبه­ی نخست را از آن خود می­کند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2112

به "شیائومی اندروید 12 را ابتدا برای این گوشی ها عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی اندروید 12 را ابتدا برای این گوشی ها عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید