نسخه موبایل گنشین ایمپکت رکوردی تاریخی زد؛ یک میلیارد دلار درآمد در 6 ماه

به گزارش صنایع 90، بر اساس گزارش های جدید مؤسسه آماری Sensor Tower، بازی گنشین ایمپکت رکورد سریع ترین بازی موبایلی تاریخ برای رسیدن به درآمد یک میلیارد دلار درآمد را زده است. سازندگان این بازی پیروز شده اند تنها بعد از شش ماه، به یک میلیارد دلار درآمد برسند.

نسخه موبایل گنشین ایمپکت رکوردی تاریخی زد؛ یک میلیارد دلار درآمد در 6 ماه

بازی گنشین ایمپکت در حال حاضر یکی از بزرگترین بازی های رایگان جهان به شمار می رود. این بازی با تقلید کامل از روی جدیدترین قسمت بازی افسانه زلدا ساخته شده. البته تفاوت این است که جهانی بازی گنشین ایمپکت را در نقش شخصیت های انیمه ای می گردیم و به جز تغییرات ایجاد شده در بعضی بخش های بازی به جهت درآمدزایی از فروش آیتم و شخصیت ها، بقیه بازی فرقی با افسانه زلدا: نفس وحش ندارد. ترکیب بازی نفس و حش و شخصیت های انیمه ای منجر به درآمدزایی درست و حسابی شده و هر چند وقت یک بار از رکوردهای بازی گنشین ایمپکت و فروش فوق العاده آن می شنویم.

بر اساس جدیدترین گزار هایی که منتشر شده اند، درآمد نسخه موبایلی بازی گنشین ایمپکت از یک میلیارد دلار گذشته. این آمار فقط و فقط مربوط به نسخه موبایلی بازی، روی اندروید و iOS است. خدا می داند اگر درآمد نسخه های کامپیوتر و کنسولی را هم در نظر بگیریم فروش این بازی به چه سطحی می رسد. همین یک میلیارد دلاری که از نسخه موبایلی بازی گنشین ایمپکت حاصل شده کافی است تا این بازی با اقتدار در صدر جدول سریع ترین بازی های موبایلی که به یک میلیارد دلار درآمد رسیده اند قرار بگیرد. بازی های محبوب و بزرگی مانند کلش رویال و پوکمون گو به ترتیب یازده و نه ماه بعد از عرضه شدن یک میلیارد دلار درآمد کسب کردند؛ در حالی که بازی گنشین ایمپکت این قله را فقط در شش ماه فتح نموده.

فروش بازی گنشین ایمپکت به قدری بالا بوده که در ماه های گذشته این بازی ماهانه بیشتر از صد و پنجاه میلیون و روزانه حدود شش میلیون دلار درآمد داشته. اعدادی به این بزرگی اصلا شوخی ندارد و به خوبی رونق مالی صنعت بازی های ویدیویی را نشان می دهند.

عوامل متعددی در پیشرفت و موفقیت بازی گنشین ایمپکت مؤثر بوده اند. این بازی در کشور چین سر زبان ها افتاده. دیده شدن یک محصول در پرجمعیت ترین کشور جهان که حکومت محدود کننده آن کمتر چیزی را مجاز می نماید همواره هم معنی با درآمد فضایی بوده. دو نام دیگری که در لیست سریع ترین یک میلیارد دلار درآمد برای بازی های موبایلی نیز همانند گنشین ایمپکت از بازی های محبوب میان گیمرهای چینی هستند.

البته جدا از تأثیر محبوبیت بازی گنشین ایمپکت در کشور چین، خود بازی هم واقعا خوش ساخت است. وقتی در یک بازی خوش ساخت شخصیت های انیمه ای می گذارید و آن را به رایگان عرضه می کنید معلوم است که درآمد زیادی به حسابتان سرازیر می گردد. به خصوص در این روزها که مردم در خانه های خود حبس شده اند. قرنطینه باعث شده تا توسعه بازی های جدید سخت گردد و هر روز خبر جدیدی از تأخیر خوردن یک بازی بشنویم؛ اما از سمت دیگر مردم زمان بیشتری برای بازی کردن دارند. این وقت بیشتر برای بازی های ویدیویی حسابی بازار صنعت بازی را رونق بخشیده و درآمد زیادی به توسعه دهندگان داده.

بازی گنشین ایمپکت را می توان همین حالا به رایگان برای پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، اندروید و آی او اس دریافت کرد. با توجه به رایگان بودن این بازی امتحان آن (به جز چند گیگابایت دانلود با اینترنت هم قیمت زعفران) چندان ضرری ندارد و اصلا بعید نیست به لطف حجم بزرگ محتوای رایگان این بازی، ساعت ها سرگرم شوید.

منبع: Sensor Tower

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1642

به "نسخه موبایل گنشین ایمپکت رکوردی تاریخی زد؛ یک میلیارد دلار درآمد در 6 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل گنشین ایمپکت رکوردی تاریخی زد؛ یک میلیارد دلار درآمد در 6 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید