طراحی حیاط ویلا: سه شب جشن و شادی درباغ رمضان ویژه برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - منطقه فرهنگی توریستی عباس آباد به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن (ع) در سه شب با رویگرد گرامی داشت این ایام فرخنده کنسرت موسیقی برگزار می نماید.

طراحی حیاط ویلا: سه شب جشن و شادی درباغ رمضان ویژه برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع)در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی در قالب باغ رمضان با شعار لبخند دل ها در سه شب جشن و شادی از پنج شنبه 25 تا شنبه 27 فروردین 1401 از ساعت 21 تا پاسی از شب با هدف ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده ها و بعلاوه با رویکرد گرامی داشت این ایام فرخنده با حضور بزرگان موسیقی سنتی کشور تدارک دیده است.

پنج شنبه 25 فروردین محسن میرزاده به همراه گروه، آدینه 26 فروردین کنسرت بزرگ سید حسام الدین سراج، شنبه 27 فروردین کنسرت بزرگ سالار عقیلی به همراه گروه کایر در بوستان آب و آتش برگزار می گردد.

علاقمندان برای شرکت در این ویژه برنامه ها می توانند به نشانی؛ بزرگراه شهید حقانی،بعد از چهار راه دنیا کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2074

به "طراحی حیاط ویلا: سه شب جشن و شادی درباغ رمضان ویژه برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی حیاط ویلا: سه شب جشن و شادی درباغ رمضان ویژه برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید