سهند دنده پارس خودرو پلاک شد ، چه زمانی تحویل مشتریان می گردد؟

به گزارش صنایع 90، سهند دنده پارس خودرو پلاک ملی دریافت کرد. این خودرو با گرفتن مجوزهای لازم، پلاک ملی دریافت نموده ، و قرار است به مشتریان تحویل داده گردد. در ادامه گزارش از مشخصات فنی و زمان تحویل خودرو مطلع شوید.

سهند دنده پارس خودرو پلاک شد ، چه زمانی تحویل مشتریان می گردد؟

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: به گزارش پایگاه خبری سایپا نیوز درباره سهند دنده پارس خودرو آمده است: خودرو سهند با گذراندن فرآیندهای اخذ پلاک و اخذ استانداردهای سازمان استاندارد و محیط زیست مجوز شماره گذاری و پلاک ملی را دریافت کرد.

بنابر این گزارش، با اخذ مجوزهای پلاک ملی برای خودرو سهند، در راستای مشتری مداری و تکریم متقاضیان، تحویل این خودرو طبق برنامه اعلامی به مشتریان انجام خواهد شد. سهند پارس خودرو در شش مدل فراوری خواهد شد که اولین مدل این خودرو با نام سهندS و با امکانات پایه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

باید یادآور شد که سهند دنده پارس خودرو برای اولین بار در تاریخ 1402/12/16 و با پیش پرداخت 224 میلیون تومان (قیمت غیر قطعی) برای فروش در سامانه یکپارچه فروش خودرو نهاده شد. موعد تحویل این خودرو نیز مرداد تا اسفند سال 1403 عنوان شده است.

به روز رسانی مرداد ماه 1403:

قیمت سهند سایپا اعلام شد / آنالیز مشخصات فنی خودرو

آنالیز موتور سهند سایپا را اینجا دیدن کنید:

تیپ های سهند پارس خودرو حذف شدند / کاتالوگ نو سهند منتشر شد

مشخصات فنی سهند دنده پارس خودرو

سهند دنده پارس خودرو از پیشرانه بهبود یافته تیبا استفاده می نماید و به الزامات 85 گانه سازمان استاندارد مانند سیستم کنترل پایداری، اتو لایت و… نیز مجهز است.

سهند دنده ای از یک پیشرانه هشت سوپاپ 1500 سی سی قدیمی استفاده می نماید که M15 GSI نام دارد. این موتور در واقع بهینه شده موتور تیبا است که توان آن حالا 90 اسب بخار و گشتاورش 137 نیوتون متر است. این موتور از سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها (VVT) و اگزاست منیفولد استیل یا همان هدرز استفاده می نماید. بعلاوه سرسیلندر برای افزوده شدن سیستم VVT و دوگانه سوز شدن، اندکی تغییرات داشته است.

سهند دنده ای بخریم یا رانا پلاس پانوراما؟

بزرگ ترین نقطه ضعف پیشرانه سهند دنده ای، هشت سوپاپ بودن آن است. هر چند این موضوع باعث مصرف سوخت اندکی کمتر و هزینه های تعمیرات پایین تری است، اما باعث می گردد خودرو شتاب ثانویه خوبی نداشته باشد. گیربکس سهند نیز همان نسخه پنج سرعته دستی است که روی تمام خاندان تیبا و کوییک هم استفاده شده است.

موتور کراس اوور آریا سایپا رونمایی شد

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2344

به "سهند دنده پارس خودرو پلاک شد ، چه زمانی تحویل مشتریان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهند دنده پارس خودرو پلاک شد ، چه زمانی تحویل مشتریان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید