سالمی: هر دو ساحلی باز قطر خارجی بودند، از سرگروهی خوشحالیم

به گزارش صنایع 90، ملی پوش والیبال ساحلی ایران با ابراز خوشحالی از صعود به دور حذفی به عنوان سرگروه، گفت: امیدواریم با بررسی کادر فنی و شناخت از حریفان بتوانیم بر روی سکو بایستیم.

سالمی: هر دو ساحلی باز قطر خارجی بودند، از سرگروهی خوشحالیم

بهمن سالمی، ملی پوش والیبال ساحلی ایران پس از کسب سومین پیروزی متوالی در این رقابت ها و صعود به مرحله یک هشتم نهایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در جاکارتا، اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) سومین دیدارمان را در مرحله گروهی انجام دادیم. حریف ما هر چند در این بازی قطر بود، اما هر دو بازیکن این تیم ملیت های مختلفی داشتند، یک بازیکن اهل مصر و دیگری تونسی بود. همچنین کادر فنی این تیم نیز خارجی بودند و در سال های اخیر شاهد آن بودیم که قطری ها با سرمایه گذاری خوب در والیبال ساحلی در تورنمنت های مختلف نتایج درخشانی را کسب کردند.

سالمی درباره دیدار پایانی دور گروهی برابر قطر که با وجود شکست در ست نخست توانستند به بازی برگردند، اظهار کرد: از ست دوم به خودمان آمدیم و خوشبختانه در ست حساس پایانی هم با دو امتیاز اختلاف و به سختی برنده این بازی شدیم. از این که به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدیم، بسیار خوشحال هستم و باید از پس فردا (جمعه) به مصاف حریفان برویم. امیدواریم با بررسی کادر فنی و شناخت از حریفان بتوانیم مزد زحمات چند ساله در والیبال ساحلی را بگیریم و بر روی سکو بایستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 57

به "سالمی: هر دو ساحلی باز قطر خارجی بودند، از سرگروهی خوشحالیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالمی: هر دو ساحلی باز قطر خارجی بودند، از سرگروهی خوشحالیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید