رونمایی از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا)- با حضور شهردار تهران از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان نیز رونمایی شد.

رونمایی از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان

محسن صفرزاده مدیرعامل شرکت تهران گشت ارغوانی با تشریح فعالیت های باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان مطرح نمود: این باشگاه با هدف حفظ مخاطبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تقویت ارتباط بین مراکز فرهنگی هنری و شهروندان راه اندازی شده است. برای اعضای باشگاه تخفیفاتی پیش بینی شده تا بتوانند با هزینه کمتری خدمات سازمان فرهنگی هنری شامل عضویت در کتابخانه ها، تماشای فیلم در پردیس های سینمایی، خرید از فروشگاه باغ کتاب تهران، تورها و... را دریافت نمایند. البته با مجموعه هایی بیرون از سازمان نیز مذاکره نموده ایم که تخفیفاتی ارائه گردد که هتل ها، مراکز تفریحی، مراکز ورزشی و... از جمله آن است.

وی اضافه نمود: تا کنون بیش از 600 مرکز پذیرنده به اعضای باشگاه ارائه خدمات می نمایند که به دو شکل حضوری و مجازی قابل استفاده است. زیرساخت این باشگاه که با همکاری بانک ملت ایجاد شده، به گونه ای است که در حال حاضر چهار میلیون مشتری بانک ملت از آن استفاده می نمایند. این امکان وجود دارد که این باشگاه به صورت یک ابرباشگاه به همه بخش های شهرداری تهران ارائه خدمت کند و این کار به صورت آزمایشی شروع شده است.

در این نشست همچنین سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی، علیرضا زندوکیلی معاون هنری، محمد امینی معاون هماهنگی، برنامه ریزی و امور شوراها و سعید صدرائیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری به ارائه گزارشی درباره فعالیت های این سازمان پرداختند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1523

به "رونمایی از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید