روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال ، جدایی 100 میلیون دلاری

به گزارش صنایع 90، در روزهای آینده شاهد درگیری مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پیشین اینتر و پاری سن ژرمن و فعلی گالاتاسرای با همسرش واندا نارا برای جدایی خواهیم بود.

روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال ، جدایی 100 میلیون دلاری

به گزارش خبرنگاران، جدایی جنجالی واندا نارا و مائورو ایکاردی همچنان در رسانه های مختلف سوژه است. به نظر می رسد که واندا به همراه وکیلش آنا روزنفلد در حال تهیه پیش نویس اسنادی هستند که به ازدواج 8 ساله انتها می دهد.

به این ترتیب، مجله سیوداد رقم گزافی را که واندا نارا پس از جدایی از بازیکن فعلی گالاتاسرای می تواند به جیب بزند را فاش کرد. بنا بر ادعای رسانه مذکور، این زن بیزنس من می تواند 100 میلیون دلار که شامل اموال، املاک و اقلام لوکس می گردد را نگه دارد.

علاوه بر این، استفی براردی روزنامه نگار اطمینان داده که واندا نارا میخواهد نیمی از دارایی های مشترکش با مائورو ایکاردی از جمله عایدی بازیکن آرژانتینی که در طول دروان حرفه ای اش به دست آورده را مال خود کند.

اگرچه 100 میلیون دلار فقط برای واندا است، براردی ادعا نموده که او به نزدیکان خودش گفته که خودشان را برای 20 میلیون دلار دیگر می کُشند!

این تنها جنگی نیست که در انتظار واندا نارا و مائورو ایکاردی خوداهد بود، چرا که آن ها باید در خصوص حضانت دو دختر مشترک شان فرانچسکا و ایزابلا هم مذاکره کند. اگرچه جزئیاتی از این موضوع هنوز تعیین نیست، اما انتظار می رود این مادرشان واندا باشد که می تواند حضانت آن ها را برعهده بگیرد.

  • عکس | سرمربی آرژانتین با هلی کوپتر به خانه برگشت | تماشا یک تصویر خاطره انگیز
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2206

به "روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال ، جدایی 100 میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال ، جدایی 100 میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید