راه اندازی جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال

به گزارش صنایع 90، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خلخال از تشکیل جمعه‌بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو در این شهرستان خبر داد.

راه اندازی جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، محمد رضا شایقی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی شهرستان خلخال امروز شنبه 30 تیر 97 در جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی جمعه بازار تصریح کرد: این مهم با هدف تلاش در راستای تحقق شعار سال انجام می شود.

او افزود: جمعه بازار فرصتی برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان محلی بوده و می تواند فرصتی برای جذب گردشگران به منطقه نمونه نیز فراهم سازد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته طی هفته های آتی جمعه بازار راه‌اندازی می‌شود که فعالیت آن دو روز در هفته خواهد بود.

شایقی همچنین به نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری به منطور خدمت رسانی بهینه به مسافران اشاره و تاکید کرد: نظارت مستمر بر عملکرد مراکز اقامتی، سرویس های بهداشتی، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی و مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل انجام می‌شود.

او همچنین به ساماندهی خانه مسافرها و جارچی ها در شهرستان اشاره و تصریح کرد: خلخال دروازه ورود مسافران از سمت جنوب استان است و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این شهرستان مورد تاکید است.

منبع: chtn.ir
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 40

به "راه اندازی جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید