ملاقات ظریف با همتای ترکیه ای خود

به گزارش صنایع 90، وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با چاووش اوغلو با ابراز همبستگی و حمایت در مبارزه با کرونا، در زمینه آنالیز راه های جبران کاهش تجارت بین دو کشور طی چهار ماه گذشته بدلیل مقررات محدود کننده کرونا نیز با همتای خود به گفتگو پرداخت.

ملاقات ظریف با همتای ترکیه ای خود

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیئتی به ترکیه سفر نموده است در ملاقات با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود با ابراز همبستگی و حمایت در مبارزه با پاندمی کرونا و تبعات آن، در زمینه آنالیز راه های جبران کاهش تجارت بین دو کشور طی چهار ماه گذشته بدلیل مقررات محدود کننده کرونا نیز با همتای خود به گفتگو پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در این ملاقات بر ضرورت از سرگیری صادرات گاز و تعمیر و بازسازی بخش آسیب دیده خط لوله گاز تاکبد کرد.

توافق برای برگزاری اجلاس سران آستانه بصورت مجازی در هفته های پیش رو و سپس برگزاری اجلاس حضوری در تهران در اولین فرصت ممکن، مسائل سوریه، یمن، لیبی و مبارزه با تروریسم از دیگر موضوعات مورد گفتگوی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در دو دور گفتگوی اجرا شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1098

به "ملاقات ظریف با همتای ترکیه ای خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ظریف با همتای ترکیه ای خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید