دریافت وام با آگهی خیابانی، وام 40 میلیون تومانی، بدون ضامن!

به گزارش صنایع 90، بعضی از شرکت ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می نمایند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می تواند وام یک ماهه 40 میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دریافت وام با آگهی خیابانی، وام 40 میلیون تومانی، بدون ضامن!

تبلیغ وام با اگهی خیابانی صورت میگیرد. در یکی از تبلیغات برای وام آمده است که هر فرد می تواند وام یک ماهه 40 میلیون تومانی بدون ضامن دریافت کند. کمترین مبلغ این وام 10 میلیون و سقف آن 40 میلیون تومان است.کارمندان ثابت دولت، می توانند وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن را از بانک های زیرمجموعه وزارت اقتصاد دریافت نمایند.

در حال حاضر بسیاری از بانک ها اعلام نموده اند که تا انتها سال توان پرداخت وام ندارد. اما یک شرکت در آگهی خیابانی خود نوشته است که وام 40 میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می نماید.

جوابگوی تلفنی این شرکت به تجارت نیوز می گوید: هر فرد شاغل یا مستمری بگیر، با حداقل پنج میلیون تومان حقوق، بیمه، سفته معتبر و گواهی کسر از حساب، می تواند در مدت زمان 20 روز الی یک ماه، از بانک رسالت وام 40 میلیون تومانی دریافت کند.

به گفته این جوابگوی تلفنی، سود و بازپرداخت وام به وسیله بانک معین می گردد.

کمترین مبلغ این وام 10 میلیون و سقف آن 40 میلیون تومان است. در آگهی نوشته شده که ضمانت با سفته، اما اگر متقاضی اقساط وام را به موقع پرداخت نکند، حساب او مسدود می گردد.

به معنای دیگر، سفته کاربرد چندانی ندارد و مهم ترین ضمانت، برگه کسر حقوق فرد است.

پرداخت وام بانکی 40 میلیون تومانی به وسیله بانک رسالت درحالی صورت می گیرد که اغلب بانک های سطح کشور اعلام می نمایند تا انتها سال هیچ گونه پرداختی وام ندارند.

اما به نظر می رسد بانک رسالت به بعضی از افراد وام پرداخت می نماید. چراکه مدتی پیش یکی از آژانس های مسافرتی اعلام نموده بود که وام تور زیارتی به وسیله این بانک پرداخت می نماید.

یک شرکت با این آگهی اعلام نموده که برای متقاضیان از بانک رسالت وام 40 میلیونی دریافت می نماید.

وام بدون ضامن

از سوی دیگر دولت وعده داده است که به وسیله بانک های زیرمجموعه وزارت اقتصاد به کارمندان خود وام بدون ضامن پرداخت می نماید.

کارمندان ثابت دولت، می توانند وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن را از بانک های زیرمجموعه وزارت اقتصاد دریافت نمایند. یعنی کارمندان دولت که حقوقشان به وسیله 12 بانک واریز می گردد، برای گرفتن وام نیازی به ارائه ضامن ندارند.

با وجود این، اپراتور تلفنی یکی از بانک ها می گوید: تا انتها سال، پرداختی وام نداریم.

او در ادامه شرح می دهد: به انتها سال نزدیک شدیم، پس بانک ها نمی توانند هر وامی را پرداخت نمایند. تنها چند وام فوری با سود و ضامن تعیین پرداخت می گردد.

منبع: رکنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2054

به "دریافت وام با آگهی خیابانی، وام 40 میلیون تومانی، بدون ضامن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وام با آگهی خیابانی، وام 40 میلیون تومانی، بدون ضامن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید