درخواست مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی درباره سیدجلال

به گزارش صنایع 90، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از گفتگوی طولانی مدت با رضا درویش مدیرعامل باشگاه درباره جزئیات برنامه آماده سازی تیم، فرایند جذب بازیکن و همچنین زمان اعلام نهایی لیست مازاد تصمیم گیری کرد.

درخواست مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی درباره سیدجلال

در این بین گل محمدی ارائه هرگونه نام برای خروج از جمع شاگردان خود را منوط به خرید های نو کرده است. در بین اسامی که شایعات درباره ماندن یا رفتن آن ها از پرسپولیس داغ تر از همیشه شده است نام سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول این تیم نیز دیده می شود.

مدافع با تجربه پرسپولیس با توجه به اتمام قراردادش هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد. گل محمدی قرار است علاوه بر تعیین تکلیف درباره تمام بازیکنان فصل گذشته، نشست ویژه ای را درباره حسینی با درویش داشته باشد تا احتمال حضور او به عنوان مربی یا بازیکن را بررسی کند.

درویش نیز از گل محمدی خواسته درباره کاپیتان اول تیم تصمیمی را اتخاذ کند که کمترین حاشیه را برای این تیم در جابجایی تابستانی به همراه داشته باشد.

این در حالی است که سیدجلال حسینی هیچ تصمیمی تا کنون برای خداحافظی از مستطیل سبز نگرفته است تا نشان دهد قصد دارد یک فصل دیگر در فوتبال باشگاهی کشور حضور داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2114

به "درخواست مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی درباره سیدجلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی درباره سیدجلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید