دبیر: برای المپیک2024 هدفگذاری کنید، نمایندگان شایسته ایران باشید

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این ملاقات که محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و دنیا نیز بعنوان مهمان ویژه حضور داشت گفت: کشتی ایران دیگر نباید رو به عقب برگردد و همه شما و تمامی کشتی گیران این شانس را دارند که در المپیک پاریس شرکت نمایند، اما راه رسیدن به آن حضور در چرخه انتخابی تیم ملی است.

دبیر: برای المپیک2024 هدفگذاری کنید، نمایندگان شایسته ایران باشید

وی ادامه داد: مسابقات امیدها می تواند به شما در چرخه انتخابی تیم ملی یاری کند و هدفگذاری تان المپیک 2024 پاریس باشد.

دبیر توضیح داد: به عنوان نماینده ایران به رقابت ها اعزام می شوید، پس باید تمام وجود و جانتان را برای مملکت خود بگذارید و تا لحظه آخر روی تشک محکم بجنگید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مدال امیدها برای خودتان مهم است اما برای فدراسیون، هدف اصلی و نهایی کسب مدال طلا و موفقیت در المپیک است، اما به یاد داشته باشید مدال امیدها می تواند شما را به المپیک نزدیک کند. محمدرضا گرایی شاهد زنده ما در اینجا است که دو سال پیش در رقابت های زیر 23 سال دنیا صاحب مدال طلا شد و الان مدال طلای المپیک و دنیا را به افتخاراتش اضافه نموده است.

دبیر در انتها اعلام نمود: شما چند ماه در اردوهای بزرگسالان بودید، اما از حضور در تیم ملی جا ماندید، فدراسیون تمامی امکانات را برای شما فراهم کرد و تمام قد از شما حمایت نموده است و مسابقات امیدهای دنیا فرصتی است که بتوانید حقتان را بگیرید.

در ادامه این ملاقات علیرضا دبیر همراه با ملی پوشان زیر 23 سال به تمرین پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1875

به "دبیر: برای المپیک2024 هدفگذاری کنید، نمایندگان شایسته ایران باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: برای المپیک2024 هدفگذاری کنید، نمایندگان شایسته ایران باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید