خبرنگاران سرلشکرباقری: تا به امروز 20 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری شده اند

به گزارش صنایع 90، تهران-خبرنگاران- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تا به امروز بالغ بر 20 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری و از خدمات آن استفاده نموده اند.

خبرنگاران سرلشکرباقری: تا به امروز 20 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری شده اند

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز سه شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اضافه نمود: این قرارگاه پنج ماه و نیم است که به صورت دائم در سطح نیروهای مسلح تشکیل شده است.

وی گفت: ما همچنان در بیمارستان های نیروهای مسلح پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستیم و هم اکنون حدود 650 بیمار در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری هستند و تعداد بیمارانی که طی این مدت در بیمارستان های ما بستری شده اند، بالغ بر 20 هزار نفر بوده است.

تصویب و پشتیبانی از 18 طرح علمی و پژوهشی

سرلشکر باقری با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی نیروهای مسلح گفت: از میان بیش از 100 طرح ارائه شده، 18 طرح به تصویب رسید و از آن ها پشتیبانی کردیم. این طرح ها در حوزه های مختلف مانند دارو و واکسن در حال اجراست و طرح های دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) جزو طرح های برتر در مجموعه کشور است که عزیزان وزارت بهداشت هم این را اعلام کردند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تشریح شرایط از سوی کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز ادامه داد: موضع ما برنامه ریزی برای تداوم مأموریت نیروهای مسلح در شرایط تداوم بیماری کرونا برای حداقل تا انتها سال جاری است؛ چون مأموریت های نیروهای مسلح تعطیل بردار نیست و به صورت شبانه روزی جریان دارد.

وی گفت: اینکه مراکز آموزشی نیروهای مسلح چگونه به فعالیت خود ادامه دهند و مأموریت های مختلف دفاعی و امنیتی، تمرین ها و رزمایش ها چگونه ادامه پیدا کند، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد ارزیابی نهاده شد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد. تا به امروز در مراکز نیروهای مسلح هیچ مورد حادی نداشته ایم و همه آموزش های ما جریان دارد و تعطیل بردار نیست.

سرلشکر باقری گفت: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان نیروهای مسلح از میزان میانگین ملی پایین تر است و این به دلیل همین پیشگیری هاست و این فرایند ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در واقع علت اینکه میزان ابتلا در نیروهای مسلح به نسبت متوسط مبتلایان در کشور پایین تر است، رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرانه و دقیق است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1181

به "خبرنگاران سرلشکرباقری: تا به امروز 20 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرلشکرباقری: تا به امروز 20 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های نیروهای مسلح بستری شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید