خبرنگاران دومین تور موتور سواری کانون جهانگردی و ایرانگردی برگزار گشت

به گزارش صنایع 90، تهران- خبرنگاران- دومین تور موتور سواری کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت هفته گردشگری برگزار گشت.

خبرنگاران دومین تور موتور سواری کانون جهانگردی و ایرانگردی برگزار گشت

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

دومین تور موتورسواری کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی همزمان با هفته دفاع مقدس و گردشگری از مبداء وزارت میراث فرهنگی تا کاخ موزه سعدآباد برگزار شد.

به همین مناسبت سعید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از برگزاری دومین تور موتورسواری کانون همزمان با هفته دفاع مقدس و گردشگری از مبداء وزارت میراث فرهنگی تا کاخ موزه سعدآباد و خبر داد.

وی در ادامه در این باره اضافه نمود: امروز حدود 32 موتور سیکلت از وزارت میراث فرهنگی حرکت کردند و به کاخ موزه سعدآباد رفتند بخشی از این ها موتورسیکلت کمپپ ،مسابقه و و مدل موتورهای دیگر بودند.

باقری با بیان اینکه برگزاری این گونه تورها تحت نظارت و مجوز پلیس راهور انجام می شود گفت : بسکمک از جوانان با حضور در این گونه تورهای موتورسیکلت می توانند با رعایت کامل مقررات از تجربه ورزش مفرح و پر انرژی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری این گونه ها تورهای موتور سواری در دیگر کشورها نیز بسیار رایج است گفت: در نظر داریم با پایان دوره همه گیری کرونا این گونه تورها را به سفر به کشورهای همسایه و اروپایی گسترده کنیم که قطعا به توسعه گردشگری کشور کمک می کند.

وی در ادامه گفت: نخستین تور این کمیته نیز به مناسبت رحلت امام خمینی و با نظارت پلیس راهور انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1255

به "خبرنگاران دومین تور موتور سواری کانون جهانگردی و ایرانگردی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین تور موتور سواری کانون جهانگردی و ایرانگردی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید