خبرنگاران خوزستان نیازمند چندین مجموعه بزرگ ورزشی برای بانوان است

به گزارش صنایع 90، اهواز - خبرنگاران - استاندار خوزستان گفت: خوزستان و شهرستان اهواز نیازمند چندین مجموعه بزرگ ورزشی برای بانوان است تا این قشر از جامعه به راحتی بتواند به ورزش کردن در رشته های مختلف بپردازند.

خبرنگاران خوزستان نیازمند چندین مجموعه بزرگ ورزشی برای بانوان است

به گزارش خبرنگاران غلامرضا شریعتی روز شنبه در افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان جنوب غرب کشور در اهواز گفت: مجموعه منحصر به فردی برای سلامت بانوان در استان ایجاد شده که کار بسیار ارزنده ای است. بیش از 300 میلیارد ریال بدون احتساب قیمت زمین در این مجموعه، سرمایه گذاری شده و با راهاندازی آن برای 150 نفر اشتغالزایی شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه در راستای سلامت بانوان ایجاد شده است افزود: شرایط زندگی در جامعه ما به نحوی است که بانوان در معرض آسیب بیشتری قرار دارند لذا سلامت آنها بسیار مهم است. با توجه به مسائل فرهنگی، دینی، فرهنگی و سنتی، محدودیت هایی برای بانوان در جامعه وجود دارد که باید اقدامات ارزنده در جهت جبران این محدودیت ها انجام شود لذا راه اندازی چنین مجموعه هایی، شرایط لازم برای حفظ سلامت بانوان را مهیا می کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: کار بسیار ارزنده ای توسط بخش خصوص اجرا شده است که جا دارد از متولیان این مجموعه ورزشی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان که حمایت لازم را انجام دادند تا این مجموعه شکل بگیرد، تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه حمایت ها همچنان باید ادامه داشته باشد تا رسالتی که بر عهده بخش خصوصی و باشگاه داران است به خوبی انجام شود گفت: البته این مجموعه ورزشی هنوز نواقص جزیی دارد که باید تکمیل شود.

شریعتی افزود: ما در استان از همه سرمایه گزاران در حوزه های مختلف حمایت می کنیم و سعی کردیم همراه و در کنارشان باشیم و وظیفه خود می دانیم که به سرمایه گزاران کمک کنیم همچنین موانع بر سر راهشان را برطرف کنیم.

وی اعلام کرد: باید زمینه سرمایه گزاری را بیش از پیش در حوزه های مختلف از جمله ورزش که با سلامت جان و روح انسان ها سر کار دارد، فراهم کنیم. هرچه از این مجموعه ها در ورزش بیشتر داشته باشیم جامعه سالمتر و با نشاط تری خواهیم داشت لذا از همه سرمایه گزاران به خصوص در حوزه ورزش استقبال می کنیم.

استاندار خوزستان در انتها افزود: بسیار راضی می شویم که شرایط لازم برای ورزش کردن افراد جامعه را فراهم کنیم و بیش از پیش ورزش را در بین مردم گسترش دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1421

به "خبرنگاران خوزستان نیازمند چندین مجموعه بزرگ ورزشی برای بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خوزستان نیازمند چندین مجموعه بزرگ ورزشی برای بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید