خبرنگاران تحویل بیش از 8 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای بیش از دو معلول

به گزارش صنایع 90، تهران - خبرنگاران - معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: در طرح تامین مسکن های خانوارهای حداقل دارای دو معلول حدود 14 هزار و 300 خانوار شناسایی شدند و تا به امروز هشت هزار و 200 واحد با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن ساز تحویل شده است.

خبرنگاران تحویل بیش از 8 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای بیش از دو معلول

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ذوالفقار یزدان مهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: همچنین حدود پنج هزار و 100 واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول در دست احداث است.

وی توضیح داد: عملیات ساخت حدود هزار واحد مسکونی برای این افراد نیز به دلیل عدم وجود تسهیلات بانکی ارزان قیمت در شهرهای بالای 25 هزار نفر آغاز نشده است.

معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: در بحث مناسب سازی نیز یکی از مطالبی که مطالبه گری جدی ما هست در بحث واحدهایی که به این خانواده های دارای دو معلول، دارد واگذار می گردد بحث مناسب سازی آنها است و سعی شده که در بیشتر موارد مباحث مناسب سازی رعایت گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1019

به "خبرنگاران تحویل بیش از 8 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای بیش از دو معلول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحویل بیش از 8 هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای بیش از دو معلول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید