اقلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل بجنگیم

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم ملی کانوکانادایی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا حریفان سختی را پیش رو داریم و برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل باید بجنگیم.

اقلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل بجنگیم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

الیاس اقلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد مسابقات قهرمانی آسیا در رشته آب های آرام گفت: یک هفته تا شروع مسابقات فرصت داریم و تمرینات در بخش سرعت پیگری می گردد و شدت تمرینات بالاست و برای همین حجم تمرینات را کم کردیم. شرایط بچه ها بد نیست و و در تایم گیری قایقرانان ما به تایم مورد نظر رسیده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: حریفان سختی را پیش رو داریم و برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل باید بجنگیم البته امیدواریم که بتوانیم با نتیجه خوب برگردیم.

سرمربی تیم ملی کانوکانادایی ایران یادآور شد: در مسافت های 200 و 1000 متر شرایط خوبی داریم چند رشته دیکر از جمله 4 نفره 1000، 500 و 200 متر اضافه شده است و نیم نگاهی هم به کسب نتیجه در این ماده ها داریم.

وی با اشاره به کاهش عمق آب در دریاچه آزادی گفت: یکی از قوانین پیست های استاندارد جهان این است که عمق آب کمتر از 2 متر نباشد اما عمق آب در بیشتر راستا 1000 متر دریاچه آزادی کمتر از 2 متر است و حتی به یک متر هم می رسد که این موضوع اثر منفی بر تمرینات و سرعت قایق ها دارد. خوشبختانه با این شرایط هم تایم های خوبی را داشتیم و در پیست استاندارد مسابقات هم این زمان ها بهتر خواهد شد. شرایط تمرین بچه ها در تهران به گونه ای بود که انگار به قایق ها طناب بسته بودیم. زمان ثبت شده بچه ها با همه این شرایط باز هم از تایم های ثبت شده در سال گذشته بهتر است.

اقلیمی در مورد هماهنگی ها برای دریافت قایق مناسب در مسابقات شانگهای و عدم تکرار اتفاقات تیم روئینگ در تایلند، توضیح داد: شرایط آب های آرام فرق می نماید و قایق ها راحت تر به دست ما می رسد. همه کارها صورت گرفته است و با بهترین شرکت های جهان صحبت نموده ایم تا برای قایقرانان قایق بیاورند البته دو شرکت قرار است قایق تمام تیم ها را تامین نمایند و اگر هم آنها نیایند شرایط برای همه تیم ها یکسان است.

وی در انتها گفت: در آسیا تقریبا در کانو تیم سوم و یا چهارم آسیا هستیم اما در تک نفره 200 متر قایقرانی داریم که نفر سوم جهان شده است و در تک رشته بسیار خوب هستیم. همه چیز برای کسب موفقیت آماده است و امیدوارم که مردم برای ما دعا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 761

به "اقلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل بجنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید برای کسب مدال هایی بهتر از دوره قبل بجنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید