خبرنگاران استاندار بوشهر: نوروز سال جاری در خانه می مانیم

به گزارش صنایع 90، بوشهر- خبرنگاران- استاندار بوشهرگفت: نوروز سال جاری در خانه می مانیم و درکنار خانواده جشن می گیریم و مسافرت و دید و بازدیدها را به وقت دیگر می گذاریم.

خبرنگاران استاندار بوشهر: نوروز سال جاری در خانه می مانیم

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عبدالکریم گراوند روز آدینه در پیغام نوروزی افزود: این روزها همه درگیر مبارزه ای نفس گیر با ویروس کرونا هستیم که تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه برای قطع زنجیره سرایت این ویروس است.

وی خطاب به مردم استان بوشهر ادامه داد: خادمان شما در استان تمام همت و کوشش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته اند تا هرچه زودتر با همکاری شما ولی نعمتان آن را شکست دهند.

گراوند بیان نمود: مردم شریف و با فرهنگ استان بوشهر ، سال 1398 با تمام فراز و نشیب ها و تلخی و شیرینی های آن به خاتمه رسید و عندلیبان به شکرانه بهار، نغمه نشاط و سرمستی سرداده و سال نو با پیشقراولی و طلایه داری نوروز، خرامان از راه رسیده است؛ آدمی را به اندیشه ای ژرف در کار آفریدگار فرو می برد و به گفته سعدی شیرین سخن که: برگ درختان سبز در نظر هوشیار/ هر ورقش دفتریست معرفت کردگار، معرفت افزا می شود.

وی افزود: خداوند بزرگ را بخاطر همه نعمت هایش سپاس گفته و نوروز باستانی را با آرزوی بهروزی و پیروزی، صمیمانه به تک تک شما تبریک و شادباش می گویم.

گراوند گفت: در طلیعه این حالگردانی و اعتدال ربیعی از خالق هستی، بهاری نیکو را آرزو می کنیم.

وی بیان نمود: همانطور که نیک می دانید در سالی که گذشت رخدادهای سخت و دستاوردهای بزرگ را به دیده دیدیم و بعضی را تحمل کردیم آنچه در همه این پدیده ها و رخدادها زیبا بود بردباری، شعور، ازخودگذشتگی، نیکوکاری ، نوعدوستی، کوشش مجاهدانه و گذر سرافرازانه از این گردنه های سخت بود.

گراوند افزود: ملت ایران همه این سختی ها را در حالی پشت سرگذاشت که سایه بی رحمانه ترین تحریم ها و ظالمانه ترین تحدیدها و مخوف ترین تهدیدها بر سر و پیرامون خود داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 810

به "خبرنگاران استاندار بوشهر: نوروز سال جاری در خانه می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار بوشهر: نوروز سال جاری در خانه می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید