خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می گردد

به گزارش صنایع 90، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می گردد.

خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می گردد

سعید طالبی پور در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: خانه های خلاق گردشگری نقش مهمی در توسعه و حمایت از شرکت های دیجیتال در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان ظرفیت های بالایی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی دارد، اضافه نمود: حمایت از ایده های خلاق گردشگری و صنایع دستی که منجر به اشتغالزایی برای مردم گردد، از برنامه های مهم این اداره کل در سال 1401 است.

طالبی پور با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: در این راستا تا به امروز ایده های خوبی در حوزه توسعه گردشگری روستایی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده و برای سرمایه گذاران این طرح ها بسیار سودآور نیز بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: پارک علم و فناوری استان در پی ریل گذاری و برنامه ریزی صحیح برای شکوفایی ظرفیت های نوآورانه و خلاق بومی است.

محسن فرزین با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری و صنایع دستی در شهرستان دنا به وسیله کارشناسان این پارک تحقیقات علمی انجام شده، اظهار کرد: با ایجاد خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی برای تنظیم و پیاده سازی سطح استانداردها و ارتقای مستمر کیفیت و سلامت محصولات و خدمات کسب و کارهای دیجیتال در دستور کار است.

او اضافه نمود: شتاب دهی و خانه های خلاق، یاری به انتقال تجربه و تأمین منابع اطلاعاتی مورد احتیاج برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان با همکاری دستگاه های اجرایی از برنامه های مهم پارک علم و فناوری استان در سال 1401 است.

منبع: همگردی
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2149

به "خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید