حسن یزدانی شاگرد غلامرضا محمدی شد

به گزارش صنایع 90، حسن یزدانی برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با تیم آرش بابل به توافق رسیده است.

حسن یزدانی شاگرد غلامرضا محمدی شد

به گزارش خبرنگاران ، غلامرضا محمدی که سال گذشته راهنمایی تیم بیمه رازی جویبار را برعهده داشت، سال جاری با تیم آرش بابل در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد به توافق رسیده است.

این تیم تاکنون با رضا اطری، یونس امامی، سیداحمد محمدی، دانیال حجتی، مصطفی حسین خانی، امید حسن تبار، کامران قاسم پور، رضا مظفری، حسن و رضا یزدانی، اسماعیل نجاتیان، رضا بیات، جعفر شمس و کمیل قاسمی قرارداد بسته است.

به گفته غلامرضا محمدی، حسن یزدانی به طور قطع تنها در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر این تیم را همراهی خواهد نمود.

این در حالی است که اگر حسین خانی عضو اعزامی تیم ملی آزاد به بازی های آسیایی، ملی پوش رقابت های جهانی بوداپست نیز گردد، او نیز مثل حسن یزدانی، تنها در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی آرش بابل را همراهی می نماید.

یکی از دو نماینده بابل در لیگ برتر کشتی آزاد، همچنین با سه کشتی گیر خارجی نیز توافق نموده که قرار است دو خارجی دیگر نیز به این لیست اضافه شوند که در هر مسابقه می تواند از سه خارجی روی تشک استفاده کند.

ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک و کشتی گیران 57 کیلویی گرجستان که سال گذشته قهرمان اروپا گردیده به همراه ملی پوش 65 کیلوی این کشور که سال گذشته قهرمان جهان شد، نفراتی هستند که حضورشان در آرش بابل قطعی گردیده است.

نکته جالب توجه در این باره اجازه فدراسیون کشتی به ملی پوشان برای حضور در لیگ برتر است. قانونی که چند سال بود در لیگ برتر وجود نداشت و فدراسیون در سال های گذشته کشتی گیران ملی پوش را از حضور در لیگ برتر منع می کرد. سال جاری رسول خادم برای رونق بخشیدن به مسابقات لیگ برتر این قانون را تغییر داد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 52

به "حسن یزدانی شاگرد غلامرضا محمدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی شاگرد غلامرضا محمدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید