تمرین ملی پوشان ایران در غیاب غفور، شهرام محمودی آماده نشان داد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیک 2016 در شهر توکیو در حال برگزاری است. ملی پوشان ایران در دور نخست این بازی ها دو پیروزی خوب مقابل استرالیا و کانادا بدست آوردند. بر اساس برنامه مسابقات امروز تیم ها استراحت دارند و یک جلسه تمرین برای هر تیم در سالن مسابقه در نظر گرفته شد.

تمرین ملی پوشان ایران در غیاب غفور، شهرام محمودی آماده نشان داد

بر همین اساس تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 12 ظهر با حضور در محل سالن متروپلیتن به انجام حرکات کششی و کار بدنسازی با وزنه مشغول شد. والیبالیست ها بعد از یک ساعت کار با وزنه به تمرین با توپ پرداختند. بعد از تمرین های معمول دریافت سرویس، لوزانو از ملی پوشان خواست تا در دو گروه به بازی مقابل یکدیگر بپردازند.

در حالی که مردان والیبال ایران با انگیزه کار می کردند، امیر غفور غایب بزرگ تیم ملی در تمرین امروز بود. غفور که در دو بازی نخست تیم ملی نقش موثری در موفقیت تیم ملی ایفا نموده بود، از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد. به همین دلیل صبح امروز در هتل ماند تا زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم به درمان بپردازد و برای انجام ام آر آی به بیمارستان رفت.

در غیاب او لوزانو برنامه ویژه ای برای شهرام محمودی داشت. محمودی که چند روز قبل از شروع مسابقات از کمند مصدومیت رها شده بود، در بازی برابر استرالیا و کانادا کمتر به میدان رفت تا از نظر بدنی به اوج آمادگی برسد. او در تمرین امروز آمادگی خود را به رخ مربیان کشاند.

هماهنگی پاسورها با بازیکنان سرعتی و تشکیل دفاع دو نفره در کناره های آنتن هم از محور های تمرین امروز در قالب بازی تیمی بود. لوزانو در تمام فاکتورها جزییات را به بازیکنان گوشزد می کرد. عادل غلامی هم با وجود اسپاسم عضلانی محدود عملکرد قابل قبولی داشت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 11:10 روز سه شنبه به مصاف فرانسه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 513

به "تمرین ملی پوشان ایران در غیاب غفور، شهرام محمودی آماده نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین ملی پوشان ایران در غیاب غفور، شهرام محمودی آماده نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید