ترسناک ترین مکان های جهان

به گزارش صنایع 90، جاذبه های گردشگری همواره به مکان های زیبا در دنیا ختم نمیشوند و هستند مکان هایی که به خاطر ترسناک بودنشان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته اند. ترسناک ترین مکان های دنیا، از جمله جاذبه هایی هستند که در بعضی از کشور دنیا قرار دارند و به همین خاطر همه ساله مردم زیادی را برای بازدید از خود راهی آن مکانها می نمایند. اگر شما هم به بازدید از مکان های ترسناک علاقه دارید، با خبرنگاران تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ترسناک ترین مکان های جهان

معرفی بعضی از ترسناک ترین مکان های دنیا

جزیره عروسک ها، مکزیک

جزیره عروسک ها که در رودخانه تشویلو Teshuilo و در نزدیکی مکزیک قرار گرفته، یکی از ترسناک ترین مکان های دنیا به شمار می آید. داستان این جزیره باز میگردد به زمانی که تنها ساکن آن یعنی فردی به نام دان جولیان سانتانا، با جنازه دختری که در آب غرق شده روبرو میشود. این مرد نیز توسط روح دخترک تسخیر میشود و به همین خاطر برای وی عروسک می خریده است. چندی بعد مرد در همان جایی که جنازه دخترک پیدا شده بود، فوت میکند و امروزه این جزیره با عروسک های خوفناکش، به محل بازید گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شده است.

کلیسای استخوان ها ، پرتغال

معمولا برای ساخت هر بنایی از مصالحی همچون آجر و سیمان و گچ استفاده میشود. اما در پرتغال کلیسایی با نام کلیسای استخوان ها Capela dos Ossos قرار گرفته است که تمامی سطح دیواره های داخلی آن با استخوان بدن و جمجمه انسان ها مزین شده است. همچنین استخوان های این بنای مخوف به حدود 5 هزار سال پیش باز میگردد که متعلق به راهبانی بوده که در آن موقع می زیستند. به علاوه دو جسد دیگر نیز به دیواره این سازه متصل شده اند که یکی از آن ها اسکلت یک کودک است. این بنای اسرار آمیز هم امروزه به مکانی برای بازدید گردشگران بدل شده است.

جنگل آئوکیگاهارا، ژاپن

از دیگر ترسناک ترین مکان های دنیا در ژاپن قرار گرفته است. کشوری با جاذبه های گردشگری فراوان که یکی از آنها را جنگل آئوکیگاهارا تشکیل میدهد. این جنگل که به جنگل خودکشی معروف شده است، در نزدیکی قله فوجی در ژاپن واقع شده که همه ساله مکانی است برای افرادی که قصد خود کشی دارند. باید افزود که در گوشه و کنار این جنگل تابلوهایی نصب شده که مردم را از خودکشی باز دارد و به تصمیم گیری معقولانه در ادامه فرایند زندگی تشویق میکند. با این حال، این جنگل به عنوان یکی از مکان های معروف دنیا برای خودکشی است.

دخمه مردگان، پاریس

وقتی در خصوص دخمه مردگان صحبت میکنیم، همه شاید فکر نمایند که نام یک فیلم سینمایی ترسناک است. اما باید بدانید که دخمه مردگان نه اسم یک فیلم است و نه یک اغراق! بله درست شنیدید، دخمه مردگان یا سردابه مردگان، جایی است در زیرِ زمینِ شهر لوکسی به نام پاریس. جایی در قلب اروپا و از جمله شهرهای با کلاس دنیا.

زیر زمینی با به جامانده 6 میلیون استخوان اجسادی که قبلا در این شهر می زیستند. در واقع این دخمه که به دخمه مردگان پاریس مشهور است، از مجموع چندین تونل زیر زمینی با طول صدها کیلومتر تشکیل شده که سراسر آن را استخوان مردگان مزین نموده است. این دخمه که با استخوان های اجساد مزین شده، امروزه مکانی است شگفت انگیز و خوفناک که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب میکند.

غار تونیچیل مونگال، بلیز

غار تونیچیل نیز لقب یکی دیگر از ترسناک ترین مکان های دنیا را به خود اختصاص داده است. این غار که در کشور بلیز و در آمریکای جنوبی واقع شده، به خاطر وجود حدود 9600 قطعه استخوان که متعلق به بچه ها 4 تا 10 ساله است، بسیار مشهور شده. جالب است بدانید که این بچه ها برای مراسمی سنتی در جهت رب النوع باران قربانی می شدند. همچنین این غار امروزه به مکانی جذاب و مورد توجه برای گردشگران به شمار می آید.

غارهای کانایان، فیلیپین

مکان های ترسناک دنیا به اینجا ختم نمی شوند و در فیلیپین هم مکانی بکر و دست نخورده به نام غار کانایان وجود دارد. در این غار مومیایی هایی وجود دارند که قدمت آنها به حدود 1200 تا 1500 سال پیش باز میگردد و در تابوت هایی به شکل چمباتمه قرار گرفته اند. این غار و مومیایی های داخل آن در شرایط ویژه ای نگهداری می شوند و به خاطر موقعیت خاص آن بازدید از این مکان حیرت انگیز امکان پذیر نمی باشد.

معبد توفت، تونس

گویا داستان قربانی کردن بچه ها به اینجا ختم نمیشود و در گذشته امری مرسوم بوده است. مردم تونس نیز با قربانی کردن بچه ها به پای رب النوع ها در زمان گذشته در پی نزول نعمت های آسمانی بوده اند. در این معبد که در سال 1921 توسط باستان شناسان کشف شده، تخت سنگ هایی یافت شده که مخصوص قربانی کردن بچه ها بوده است. گفته میشود تعدادی از این بچه های که در این معبد سر بریده شدند، بعدها به خاطر قحطی در منطقه خورده شده اند. این روزها معبد توفت در تونس به یکی ازترسناک ترین مکان های دنیا مشعروف شده که همه روزه بازدید نمایندگان زیادی از آن دیدن مینمایند.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1160

به "ترسناک ترین مکان های جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترسناک ترین مکان های جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین مکان های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید