تاسیس اولین بیمارستان هوشمند تا زمستان سال آینده ، بالاترین میزان فراوری خدمات سلامت مربوط به دانشگاه بهشتی است

به گزارش صنایع 90، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی گفت: با توجه به آمار به دست آمده بالاترین میزان فراوری خدمات مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

تاسیس اولین بیمارستان هوشمند تا زمستان سال آینده ، بالاترین میزان فراوری خدمات سلامت مربوط به دانشگاه بهشتی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور که با رونمایی از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی همراه بود، گفت: با توجه به چالش های بسیاری که در بخش بودجه دانشگاهی وجود دارد حضور در بازار کسب و کار سخت شده است؛ به همین دلیل کوشش نموده ایم تا بهره وری را در دانشگاه افزایش دهیم در حقیقت بهره وری در کل کشور ایران در سطح پایینی قرار گرفته است و قصد داریم تا حدودی این بهره وری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه میزان کار مفید در ایران بسیار کم است، اظهار کرد: در کشور ایران 90 دقیقه کار مفید انجام می گردد؛ در صورتی که آمار کشور های دیگر بیش از این است در حقیقت باید با عزم ملی بهره وری را در کشور افزایش دهیم.

زالی گفت: در حال حاضر 20 بیمارستان زیر نظر دانشگاه شهید بهشتی به فعالیت می پردازند از میزان کل طرح های بیمارستانی در سراسر کشور 96.1 درصد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است 17.1 درصد بخش خصوصی و 8.6 درصد نیز به تامین اجتماعی تعلق دارد. هم چنین 750 عضو هیئت علمی دانشگاه در بخش خدمات رسانی به فعالیت می پردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی گفت: در سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی فعالیت های آموزشی بیمار محور نیز تدارک دیده شده است طبق این سامانه 35 شاخص را برای ارزیابی بیمارستان ها در نظر گرفته ایم اکنون در این جشنواره از 5 بیمارستان برتر تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه تا زمستان سال آینده اولین بیمارستان هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی تاسیس می گردد، گفت: از ابتدای سال 98 تا به امروز 990 هزار ویزیت سرپایی اجرا شده است؛ همچنین 110 هزار جراحی در بیمارستان های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اجرا شده است.

زالی در انتها اظهار داشت: بالاترین میزان فراوری خدمات مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است در حقیقت سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی سیستم جامع هوش تجاری است که در سایه آن اطلاعات بیمارستان ها یکسان سازی می گردد و در قالب یک داشبورد در اختیار مدیران قرار می گیرد طبق این فرآیند ان شالله بهره وری را افزایش خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 804

به "تاسیس اولین بیمارستان هوشمند تا زمستان سال آینده ، بالاترین میزان فراوری خدمات سلامت مربوط به دانشگاه بهشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس اولین بیمارستان هوشمند تا زمستان سال آینده ، بالاترین میزان فراوری خدمات سلامت مربوط به دانشگاه بهشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید