بوفون وزیر ورزش ایتالیا می گردد؟

به گزارش صنایع 90، سنگربان حرفه ای تیم فوتبال یوونتوس برای فعالیت به عنوان وزیر ورزش کشورش پیشنهاد کاری دارد.

بوفون وزیر ورزش ایتالیا می گردد؟

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا لحظه آخری از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون برای ایفای نقش به عنوان وزیر ورزش ایتالیا پس از آویزان کردن دستکش هایش پیشنهاد کاری دریافت نموده است.

انتظار می رود که بوفون در سرانجام فصل جاری بازنشسته گردد و در آن مقطع او 40 ساله خواهد بود. ظاهراً وی به مربیگری علاقه ای ندارد و گفته می گردد که سران باشگاه یوونتوس برای وی یک پست اجرایی در هیئت مدیره این باشگاه در نظر گرفته اند. با این حال او یک پیشنهاد کاری جالب و مهم تر دیگر هم دارد.

ویتوریو سیاربی که از چهره های سیاسی سرشناس ایتالیاست در یک مصاحبه تلویزیونی درباره حزب جدید خود با عنوان ریناشیمنتو گفت: اگر ما برنده انتخابات شویم، بوفون وزیر ورزش جدید ایتالیا خواهد شد. بوفون انسانی متعادل و نمادی ملی است که در آستانه بازنشستگی قرار گرفته است. او به هنر و سیاست علاقه مند است. او به پیشنهادهای ما واکنش مثبتی نشان داده و در این خصوص نامه ای هم برای من فرستاده است. یک بار که ما به یک نمایشگاه آثار هنری در تریسته رفته بودیم، او حمایتش از ما را اظهار داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 812

به "بوفون وزیر ورزش ایتالیا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون وزیر ورزش ایتالیا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید