به روزرسانی فیس بوک باگ از کار در آمد!

به گزارش صنایع 90، بعضی از کاربران فیس بوک طی 48 ساعت اخیر با ظاهری جدید از فیس بوک روبرو شده و تصور کردند در حال دریافت یک نسخه آزمایشی به روزرسانی هستند. غافل از این که نسخه مذکور، اساسا باگ است.

به روزرسانی فیس بوک باگ از کار در آمد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اغلب کاربران وقتی با تغییراتی در شبکه های اجتماعی، اپ ها و نرم افزارها رو به رو می شوند، تصور می نمایند با یک به روز رسانی جدید رو به رو هستند. اما این بار کاربران فیس بوک اشتباه نموده اند.

مدیران این غول شبکه های اجتماعی می گویند، طراحی جدید صفحه فیس بوک یک مورد تصادفی و از پیش معین نشده است. این در حالی است که بسیاری از کاربران ویژگی های این تغییر از پیش معین نشده یا به عبارتی باگ را جذاب توصیف نموده بودند و اتفاقا از دریافت این ویژگی ها هیجان زده بودند.

در این به روزرسانی اتفاقی تعداد ستون های صفحات، حجم محتواها، نوع طراحی صفحه و حتی وضوح صفحات تغییر نموده بود. تغییراتی که از دید بعضی کاربران مثبت ارزیابی شده است اما فیس بوک اعلام مرده این یک اشتباه بوده که به زودی به حالت اول بر می گردد.

یک سخنگوی فیس بوک در این خصوص گفت: ما اخیرا یک اشکال را تجربه کردیم که در هنگام جستجوی یک صفحه روی دسکتاپ نمایش داده می گردد. این اشکال حل شده است و ما از هر گونه مشکل در این خصوص از کاربران، عذرخواهی می کنیم.

این روزها فیس بوک با مسائلی در مورد باگ ها، مالیات به اتحادیه اروپا و البته ادامه جاسوسی در اندروید روبرو است. باید دید این غول فناوری چگونه از پس این مسائل بر خواهد آمد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 202

به "به روزرسانی فیس بوک باگ از کار در آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی فیس بوک باگ از کار در آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید