به روزترین پردازنده پرچمدار در گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش صنایع 90، شرکت OnePlus میزبان یک رویداد راه اندازی در هند در 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) است. گزارش ها نشان می دهد که یک گوشی نو مجهز به تراشه MediaTek Dimensity 9000 در این رویداد معرفی خواهد شد.

به روزترین پردازنده پرچمدار در گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش خبرنگاران، شرکت مدیاتک به زودی پردازنده پرچمدار Dimensity 9000 خود را در بازار هند عرضه خواهد نمود. پیش بینی می گردد اولین گوشی OnePlus مجهز به Dimensity 9000 در سه ماهه دوم سال 2022 در این کشور ارائه خواهد شد. این دستگاه احتمالاً OnePlus 10 نامیده می گردد.

شرکت مدیاتک اخیراً از جدیدترین پردازنده پرچمدار خود، یعنی Dimensity 9000 در چین رونمایی نموده است. پس از عرضه این پردازنده، تعداد زیادی از گوشی های هوشمند با چیپست Dimensity 9000 روانه بازار چین شده اند، اما هیچ کدام از آن ها هنوز راهی هند نشده اند. در نهایت، به نظر می رسد که ما شاهد ورود این گوشی های هوشمند به هند نیز باشیم، همانطور که Anku Jain، مدیر عامل MediaTek در یک جلسه توجیهی تایید نموده است. جین فاش نموده است که پردازنده Dimensity 9000 به زودی به هند نیز می آید و اولین گوشی OnePlus مجهز به این پردازنده در سه ماهه دوم 2022 عرضه خواهد شد.

تا به امروز گزارش ها و شایعات فراوانی پیرامون عرضه OnePlus 10 منتشر شده، اما هیچ تایید رسمی برای آن وجود نداشته است. در حالی که OnePlus 10 هنوز تایید نشده است، اکنون می دانیم که دست کم یک دستگاه OnePlus با پردازنده Dimensity 9000 رونمایی می گردد. این گوشی در سه ماهه دوم سال 2022 در هند عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، این برند بعلاوه تایید نموده است که OnePlus 10R از چیپست MediaTek Dimensity 8100 قدرت می گیرد. این دستگاه قبلاً در وب سایت رسمی هندی شرکت ذکر شده است، بنابراین از مجموع این گزارش ها می توان نتیجه گرفت که عرضه نسخه هندی OnePlus 10R قریب الوقوع است. به علاوه، این برند یک رویداد راه اندازی در 28 آوریل (8 اردیبهشت) دارد که در آن ظاهراً از وان پلاس 10، وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G و وان پلاس Nord Buds رونمایی خواهد شد.

متأسفانه، اطلاعات مربوط به OnePlus 10 در حال حاضر بسیار کمیاب است، اما مطمئناً برای تماشا خبر های بیشتر در خصوص این دستگاه مدت زیادی منتظر نخواهیم بود. در هر صورت، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه با چیپست Dimensity 9000 که اخیراً سر و صدای زیادی به پا نموده است، عرضه گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2083

به "به روزترین پردازنده پرچمدار در گوشی مرموز وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزترین پردازنده پرچمدار در گوشی مرموز وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید