به اشتراک گذاری توانمندی ها برای فراوری انبوه باتری های نانویی

به گزارش صنایع 90، شرکت تایوانی فاکسکون میخواهد به فراوری انبوه باتری گرافنی شرکت اپیر یاری کند، قابلیت های توسعه و فراوری شرکت فاکسکون می تواند به فراوری انبوه این باتری ها یاری شایانی کند.

به اشتراک گذاری توانمندی ها برای فراوری انبوه باتری های نانویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، شرکت فاکسکون (Foxconn) به توسعه فناوری باتری گرافن شرکت اپیر (Appear) یاری می نماید. پیش از این شرکت فاکسکون برای نوکیا حسگر گرافنی فراوری نموده بود.

شرکت فاکسکون با شرکت اپیر توافقنامه ای را امضا نموده است تا فناوری باتری گرافنی شارژ سریع شرکت اپیر را برای محصولات مصرفی و خودرو های برقی را به فراوری انبوه برساند. این دو شرکت قرار است در این حوزه با هم همکاری نموده و در این میان شرکت فاکسکون قابلیت های فراوری و توسعه محصول هوشمند خود را به اشتراک گذاشته در حالی که شرکت اپیر فناوری باتری و IP را ارائه می دهد.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص فناوری باتری گرافن شرکت اپیر در دست نیست، اما این شرکت در سایت خود چند محصول پاور بانک را که در آن ها از گرافن استفاده شده است را لیست نموده است.

همان طور که ذکر شد، شرکت فاکسکون پیش از این نیز وارد همکاری های دو جانبه برای فراوری محصول شده بود. چند سال قبل شرکت نوکیا حسگر حساس گرافنی روی تلفن های هوشمند خود نصب کرد. این حسگر ها به وسیله شرکت تایوانی فاکسکون ساخته شده بود. شرکت نوکیا از چنین حسگر هایی در تلفن های همراه خود استفاده نموده بود تا کیفیت تصاویر گرفته شده در شب یا روز را افزایش دهد. این حسگر ها می توانستند استاندارد تصویربرداری را در صنعت تلفن همراه بهبود دهند. این دو تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید بودند و قابلیت تصویربرداری HD را داشتند. قابلیت ضدآب و ضدغبار از ویژگی های دیگر این دو تلفن همراه بود که بخشی از حسگر ها آن ها به وسیله شرکت فاکسکون و با یاری فناوری نانو ساخته شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1880

به "به اشتراک گذاری توانمندی ها برای فراوری انبوه باتری های نانویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اشتراک گذاری توانمندی ها برای فراوری انبوه باتری های نانویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید