بهترین غذاهای ارزان کوالالامپور را کجا می توان امتحان کرد؟

به گزارش صنایع 90، کوالالامپور، پایتخت مالزی، بهشت شکموها است؛ در این شهر می توانید انواع غذای محلی و بین المللی را با کمترین قیمت نوش جان کنید. اما می دانید بهترین و باکیفیت ترین غذاهای ارزان کوالالامپور کجا سرو می گردد؟

بهترین غذاهای ارزان کوالالامپور را کجا می توان امتحان کرد؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

شما می توانید بهترین غذاهای جهان را در جنوب شرق آسیا، کوالالامپور نوش جان کنید. با سفر به این شهر می توانید طعم غذاهای مختلف از سراسر جهان را تجربه کنید. غذاهای ارزان مثل غذاهای خیابانی یکی از ویژگی های برجسته مالزی است. پایتخت این کشور مکانی فوق العاده برای پیدا کردن هر گونه غذای خوشمزه با قیمت های باورنکردنی است. افرادی که یکی از مهم ترین اهداف شان از سفر، چشیدن طعم غذاهای محلی است، می توانند با خیال راحت تور مالزی رزرو نمایند و راهی این کشور خوشمزه شوند؛ مهم ترین مزیت مالزی و کوالالامپور این است که با هزینه بسیار مناسب و باورنکردنی، می توانید هر نوع غذایی که دل تان خواست میل کنید. در این مقاله می خواهیم بهترین غذاهای ارزان و رستوران هایی که این غذاها را که سرو می نمایند، معرفی می کنیم.

اگر شما هم شکمو هستید و دوست دارید برای چشیدن طعم های جدید، به این کشور سفر کنید، می توانید فهرستی از انواع تور مالزی ارزان را در خبرنگاران مشاهده و مقایسه کنید و ما این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

فودکورت Lot 10 Hutong

این فودکورت نسبت به مکان اش یعنی مثلث طلایی کوالالامپور، بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)، قیمت های بسیار ارزان و معقولی دارد. فودکورت Lot 10 Hutong دارای رستوران های چینی متعددی است که چندین سال است غذاهای باکیفیت چینی در کوالالامپور عرضه می نمایند. معابر باریک این فودکورت یادآور کافی شاپ های چینی است و برای کسانی که به چین سفر نموده اند و عاشق غذاهای این کشور هستند، خاطره انگیز است. شکم خود را برای خوردن بهترین و قدیمی ترین غذاهای خیابانی در یک مکان آماده کنید؛ اینجا را شاید بتوان یک میراث فرهنگی واقعی نامید.

صومعه Dharma Realm Guan Yin Sagely

از چشیدن طعم خوشمزه غذاهای ارزان یک صومعه بودایی احساس گناه نکنید؛ در عوض آن را به عنوان فرصتی برای تجربه لذت های ساده زندگی تلقی کنید. این آشپزخانه از بهترین غذاهای گیاهی تا انواع غذای چینی را سرو می نماید. اینجا بهترین غذاهای ارزان با بهترین کیفیت را می توانید پیدا کنید، پس بشقاب را بردارید و برای ناهار طعم غذاهای جدید را بچشید. البته باید مراعات فضا و جو حاکم بر این مکان مذهبی را بکنید.

فودکورت غذای جمهوری (Food Republic)

گاهی اوقات حتی رستوران های لوکس نیز می توانند غذاهای ارزان با کیفیت فوق العاده عرضه نمایند؛ پرزرق و برق ترین مرکز خرید مالزی بهترین غذاهای محلی این کشور را عرضه می نماید. فودکورت غذای جمهوری بعضی از محبوب ترین غذاهای مالزیایی، از مرغ و برنج لذیذ گرفته تا یونگ تائو فو را عرضه می نماید. اینجا همچنین می توانید غذاهایی از سایر بخش های آسیا، مثل غذاهای سنتی ژاپنی و کره ای را با قیمت های مناسب نوش جان کنید.

Boat noodles

Boat noodles رستورانی تایلندی است و با غذا خوردن در این رستوران به احتمال زیاد برای سفر به تایلند اغوا خواهید شد. Boat noodles در پخت غذاهای اصیل تایلندی مهارت دارد و نام تجاری یک بازار شناور است. این نودل ها تکه های گوشت (که اندازه گوشت ها به اندازه یک قاشق است) دارد و خوردن آن بسیار آسان است.

Restoran Yap Hup Kee

این رستوران چند دهه است که بهترین غذاهای چینی را در کوالالامپور عرضه می نماید. دامپلینگ های سرخ شده و اسپرینگ رول با سبزیجات و نودل برنج چی چئونگ فن (chee cheong fan) در سس غلیظ از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران است. موقع ناهار رستوران بسیار شلوغ است، پس اگر دوست ندارید زیاد در صف منتظر بمانید، زودتر بروید.

Jalan Sentul Chinese Nasi Lemak

اینجا از طعم ناب غذاهای خیابانی به همراه انواع مخلفات آسیایی لذت ببرید. مردم محلی عاشق ناسی لماک خوشمزه و باکیفیت این مغازه هستند و در تور کوالالامپور حتما باید سری به اینجا بزنید. معمولا غذای این رستوران تا 8 شب تمام می گردد، پس بهتر است برای چشیدن طعم غذاهای خیابانی اینجا زودتر خودتان را به Jalan Sentul Chinese Nasi Lemak برسانید.

فودکورت تانگ سیتی (Tang City Food Court)

تشخیص اینکه اهالی مالزی عاشق غذاهایی هستند که در فودکورت ها عرضه می گردد، کار دشواری نیست. به طور سنتی، مردم به مغازه های متعددی که زیر یک سقف قرار دارند را دوست دارند و در شلوغی و ازدحام فودکورت تانگ سیتی می توانید زندگی روزانه مردم محلی را به تماشا بنشینید. در این فودکورت از تجربه طعم های آسیایی و مالزیایی با قیمت های ارزان لذت ببرید، از یک میان وعده خوشمزه گرفته تا شامی مفصل.

Pelita Nasi Kandar

لیست رستوران های ارزان مالزی بدون نام بردن از ماماک کامل نمی گردد. این رستوران یکی از پرطرفدارترین جاهای برای خوردن غذاهای ارزان در کوالالامپور است و هر کسی با هر نژاد و فرهنگی عاشق غذاهای این مغازه است. اینجا 24 ساعته باز است و غذاهای خوشمره ای مثل روتی کانای و ناسی کاندار سرو می نماید. این رستوران یکی از پرطرفدارترین رستوران ها در میان مردم محلی کوالالامپور است، پس ارزش امتحان کردن طعم غذاهایش را دارد.

منبع: کجارو / timeout.com / theculturetrip.com
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 441

به "بهترین غذاهای ارزان کوالالامپور را کجا می توان امتحان کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای ارزان کوالالامپور را کجا می توان امتحان کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید