برترین سوغاتی هایی که می توانید از آلمان خریداری کنید

به گزارش صنایع 90، یک سوغات خوب قطعا شما را به یاد سفرتان می اندازد و دوستان تان را شادمان می نماید. مسلما یکی از عظیم ترین چالش های یک سفر انتخاب سوغاتی برای خانواده و دوستان و خرید یک یادگاری برای خودتان است. خرید هدایایی که هم دارای قیمت معقولی باشند و هم جای زیادی در چمدان تان اشغال نکنند. در ادامه انواع سوغاتی که می توانید در سفر به آلمان بخرید را به شما معرفی خواهیم کرد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین سوغاتی هایی که می توانید از آلمان خریداری کنید

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تزئینات کریسمس

جشن کریسمسی که امروزه در آمریکا و اروپا می بینیم، در اصل ریشه ای آلمانی دارد. اکنون آلمان از تاثیر یکی از به یاد ماندنی ترین و قدیمی ترین تعطیلات خود استفاده نموده و تزئینات کریسمس را به گردشگران می فروشد. بازارهای کریسمس برترین مکان برای یافتن تزئینات چوبی کنده کاری شده، مجسمه تولد مسیح (ع) و آسیاب بادی ای است که با روشن شدن شمع می چرخد. اگر برایتان مهم است که این وسایل حتما در آلمان ساخته شده باشند باید کمی بیشتر بگردید. تزئیناتی که قیمت پایین تری دارد در چین ساخته شده اند.

تکه هایی از دیوار برلین

دیوار 155 کیلومتری برلین یکی از سوغاتی های پرطرفدار در آلمان است. اما از کجا معلوم که به جای دیوار برلین تکه ای از دیوار خانه همسایه درجیب تان نباشد؟ موسسه یادبود دیوار برلین تکه هایی از این دیوار را به همراه شناسه معتبر به فروش می رساند. اما برترین راه این است که با تجهیزاتی که از هتل وستین می توانید تهیه کنید خودتان تکه کوچکی از این دیوار بردارید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

مرد کوچک درخشان

نماد شناخته شده آلمان شرقی که به وسیله کارل پگلا اختراع شد، اکنون سوغاتی محبوبی برای گردشگران آلمان است. پس از اتحاد آلمان، قرار بود این دو مجسمه تبر به دست بگیرند و ظاهری کمی غربی تر پیدا نمایند که طراحی به نام مارکوس هکهاوسن از این اتفاق جلوگیری کرد و اکنون این مجسمه ها دراشکال و اجناس متنوع یافت می شوند.

لیوان نوشیدنی

این لیوان ها ممکن است زیاد به کار نیایند اما شاید هیچ سوغاتی ای مانند این لیوان ها نشان دهنده آلمان نباشد. مگر ساعت های کوکو که گران و شنماینده هستند. این لیوان ها سوغاتی های جالبی برای دوستان و خانواده هستند و می توانید جنس های مختلفی از آن مانند چینی، شیشه ای یا سنگی را بخرید.

آب کلم ترش

ممکن است شکل و طعم این محصول چندان خوشایند به نظر نرسد اما آلمانی ها روی خاصیت آب کلم ترش قسم می خورند و اعتقاد دارند باعث از بین رفتن بیماری ها بخصوص دل درد می گردد. به نظر می رسد ترکیب شیر و سرکه با اسیر معده است که باعث بهبودی می گردد. آب کلم ترش را می توانید از سوپر مارکت ها تهیه کنید.

لباس های سنتی بایرن

اگرچه این لباس ها سوغاتی ایده آلی به نظر می رسند، اما ممکن است کمی گران باشند. لباس های سنتی بایرن برای خانم ها دامن های بلند و ظریفی است که از 800 یورو شروع می گردد و بعلاوه شلوارک های چرمی ای برای آقایان که از 400 یورو شروع می گردد. به خاطر داشته باشید که شلوارک های چرم شسته نمی شوند بلکه با روغن طبیعی بدن فردی که آن را به تن می نماید حفظ می گردد و این نکته ای است که هنگام خریدن این لباس از مغازه های دست دوم فروشی باید به آن توجه کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1783

به "برترین سوغاتی هایی که می توانید از آلمان خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سوغاتی هایی که می توانید از آلمان خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید