با دلفین های رباتیک 26 میلیون دلاری آشنا شوید

به گزارش صنایع 90، شرکت نیوزلندی Edge Innovations دلفین های رباتیکی را طراحی نموده است که بر اساس واقعیت مجازی کار می نمایند و در آکواریوم ها مورد استفاده قرار می گیرند.

با دلفین های رباتیک 26 میلیون دلاری آشنا شوید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ربات ها از راه دور کنترل می شوند و می توانند به جای دلفین های واقعی مورد استفاده قرار بگیرند. این ربات های دلفینی را می توانید با 26 میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بدانید:

ربات های مخترع به شما کدگذاری را آموزش می دهد

آیا هوش مصنوعی اختیار زندگی انسان ها را به دست می گیرد؟

ربات ها برای انجام تست کرونا جاگزین انسان می شوند + تصاویر

این آکواریوم ها به زودی می توانند محل زندگی دلفین های انیماتروژیک و رباتیک باشند و بازدیدکنندگان نیز نمی توانند به سرعت و به راحتی تفاوت این ربات ها را با دلفین های معمولی تشخیص دهند. Edge Innovations، یک شرکت در نیوزیلند، در حال ترکیب هوش مصنوعی و انیمیشن برای پرورش یک باغ وحش یا آکواریوم رباتیک و هوشمند است. ایده ای که می تواند مخاطرات زندگی حیوانات را به حداقل برساند.

راجر هولزبرگ، طراح این دلفین ها به گاردین گفت: صنعت پارک دریایی به دلیل نگرانی های اخلاقی و هزینه حیوانات زنده به شدت مورد توجه است، اما با روش های جدید می توان این مسائل را به حداقل رساند. بازدید از پارک دریایی و دیدن نمایش با دلفین های زنده می تواند برای افراد هیجان انگیز و آموزشی باشد، اما برای سلامتی حیوانات مضر است.

دلفین های روباتیک ارزان نیستند. طبق گزارش گاردین، احتمالاً هرکدام حدود 26 میلیون دلار هزینه دارند. Edge Innovation ادعا می نماید که دلفین های رباتیک دوام بیشتری خواهند داشت و همانند پستانداران عظیم اقیانوس، شرایط خاصی برای نگهداری ندارند. استفاده از انیمیشن الکترونیکی می تواند در بلند مدت پایدار، ایمن و سودآور باشد.

این ربات ها نه تنها روشی انسانی تر برای تجربه تعامل با موجودات دریایی ارائه می دهند، بلکه این شرکت آینده ای را برای انیمیشن های الکترونیکی فراتر از آکواریوم ها می بیند. وب سایت Edge Innovation هتل ها، سفر های دریایی، مراکز تجاری و موزه ها را به عنوان سایر مکان های بالقوه معرفی می نماید قصد ندارد فقط با دلفین ها متوقف شوند. این وب سایت از کوسه های سفید عظیم و اژد ها دریایی به عنوان گزینه های دیگر در آینده یاد می نماید.

دلفین های رباتیک به طرز تکان دهنده ای واقع بینانه هستند و به راحتی می توانند با دلفین واقعی اشتباه شوند. هر یک از دلفین ها تقریبا 600 پوند وزن دارند. ربات ها از راه دور کنترل می شوند و با یک بار شارژ می توانند تا ده ساعت دوام بیاورند. آن ها برای آکواریوم های جدید در چین ساخته می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1153

به "با دلفین های رباتیک 26 میلیون دلاری آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دلفین های رباتیک 26 میلیون دلاری آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید