بازدید زائران اربعین از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام در جهت بازگشت از کربلا

به گزارش صنایع 90، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: زائران اربعین حسینی در جهت بازگشت از ظرفیت های گردشگری و تاریخی استان استقبال کردند.

بازدید زائران اربعین از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام در جهت بازگشت از کربلا

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 24 مهر 98 با اعلام این خبر گفت: به برکت هم مرز بودن استان ایلام با عتبات عالیات در کشور عراق، موضوع گردشگری و جهانگردی در این خطه گره خورده و از ارزش خاصی برخوردار شده است.

او اضافه کرد: هم زمان با موج بازگشت زائران اربعین به استان خوشبختانه شاهد استفاده زائران از مناطق گردشگری ساحلی و تاریخی استان به ویژه در جهت مواصلاتی شهرستان مهران (رودخانه کنجانچم) بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بابیان این که رونق گردشگری احتیاج به معرفی ظرفیت های استان دارد، گفت: اربعین و تردد میلیونی زائران در این استان، ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید از این امکان به وجود آمده برای معرفی جاذبه های استان استفاده کنیم.

او خدمت به زائران اربعین را افتخاری برای همه مردم ایلام دانست و اضافه کرد: اگرچه توجه به ابعاد مالی صنعت گردشگری مهم است ولی باید به سایر جنبه های آن مانند حوزهٔ فرهنگی و تقویت تعامل بین فرهنگ ها استفاده کنیم.

شنبه زاده گفت: افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها، توجه به احتیاجهای زائران گردشگران به ویژه در ایام اربعین و کوشش برای تأمین آن ها و جذب گردشگران جدید از مواردی است که درروند توسعه گردشگری باید موردتوجه قرار گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 496

به "بازدید زائران اربعین از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام در جهت بازگشت از کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید زائران اربعین از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام در جهت بازگشت از کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید