این وسایل کهنه در دکور منزل را دور نریزید

به گزارش صنایع 90، در تمام منازل وسایلی هستند که یا خیلی قدیمی هستند یا دیگر نیازی به آن ها نداریم و از روی عادت بلافاصله دور انداخته می شوند.

این وسایل کهنه در دکور منزل را دور نریزید

شما می توانید با نگه داشتن وسایل قدیمی استفاده ای بهینه از آن ها داشته باشید چون این کار هم به صرفه تر است هم یک وسیله نو و کم نظیر در خانه خود خواهید داشت که در هیچ خانه ای نیست. در این مطلب از خبرنگاران به استفاده از وسایل کهنه در دکور منزل می پردازیم.

وسایل کهنه در دکور منزل

این کارهای خلاقانه می تواند از وسایل قدیمی یک مبلمان نو و تک به وجود آورد که ساختن آن ها کار مسئله ای هم نیست.

کاناپه

کافی است وانی که رنگ و رو رفته است را مانند تصویر به دونیم کنید، رنگ کنید و تشکی مناسب با رنگ آمیزی اتاق نشیمن با چند کوسن روی آن بگذارید.

آینه

راکت تنیس قدیمی را دور نیاندازید چون به جای تورهای راکت می توانید در آن آینه ای قرار داده و به دیوار خانه نصب کنید.این آینه هم زیبا و مدرن است هم کم نظیر و هم یادآور بازی ها و خاطرات شما از این ورزش است.

ساخت پاراوان با وسایل کهنه در دکور منزل

شما می توانید با استفاده از میله و کامواهای نصفه و به درد نخور که استفاده ای ندارد یک پاراوان درست کنید.اصلا کار مسئله ای نیست کافی است نخ های کاموا را دور لوله ها پیچیده و گره بزنید؛ هر چقدر رنگ کامواها متنوع تر و بیشتر باشد زیباتر خواهد شد. ترکیب زیبا و شادی از آب در می آید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مدل پرده، پذیرایی شما را بی نظیر می نماید سر بزنید.

تاقچه

شاید بعضی از ما به علت داشتن کتاب های زیاد و نبودن جا مجبور به دور انداختن کتاب شویم اما دیگر مجبور به این کار نیستید چون می توانید با نصب کردن پایه ای به دیوار، کتاب را روی آن قرار داد و به عنوان یک تاقچه کوچک برای گذاشتن وسایلی روی آن بهره ببرید. امتحان کردن این کار ضرری ندارد.

ساخت لوستر با وسایل کهنه در دکور منزل

پدربزرگ ها کلاه قدیمی خود را با این که استفاده ای از آن نمی نمایند هنوز نگه داشته اند، فکر نمی کنید به جای گذاشتن آن در انباری یا بالای کمد بهتر است استفاده گردد؟ بله می توانید از این کلاه های قدیمی به عنوان لوستر بهره ببرید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این گلدان های دکوری منزل شما را بی نظیر می نمایند سر بزنید.

قفسه سیم ها

همه ما رول دستمال توالت را بعد از این که تمام می گردد دور می اندازیم اما دیگر نیازی به دور انداختن آن نیست. چون شما می توانید از آن برای جمع کردن سیم ها در قفسه بهره ببرید. این کار بهتر از گره خوردن سیم ها است.

کتابخانه نردبانی

اصلا نیازی به رنگ کردن نردبان قدیمی نیست چون همان رنگ های روی نردبان باعث زیبایی آن می گردد. کافی است بدون هیچ دستکاری به دیوار نصب گردد و کتاب های خود را روی آن قرار دهید. خیلی زیباست نه؟

میز عسلی

معمولا چمدان بعد از مدتی فرسوده و خراب می گردد، دیگر لازم نیست دور انداخته شوند؛ می توانید چمدان هایی که دیگر قابل استفاده نیست یا قدیمی شده اند را به عنوان یک میز در اتاق خواب، نشیمن یا اتاق فرزند خود بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2136

به "این وسایل کهنه در دکور منزل را دور نریزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسایل کهنه در دکور منزل را دور نریزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید