اجرای طرح اصلاح تعرفه های برق

به گزارش صنایع 90، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق با اشاره به آئین نامه اخیر دولت، از اجرایی شدن طرح اصلاح تعرفه های برق از ابتدای بهمن اطلاع داد.

اجرای طرح اصلاح تعرفه های برق

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،مصطفی رجبی مشهدی امروز در ارتباط با رسانه ملی در تشریح دسته بندی های اقلیمی کشور، گفت: کشور به پنج منطقه (منطقه ها عادی و 4 منطقه گرمسیری) تقسیم شده که برای هر اقلیم الگوی مناسب مصرف آن اقلیم تعریف شده که بیش از 83 درصد مشترکان در کشور جزو منطقه ها عادی هستند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در ماه های گرم سال، الگوی مصرف در منطقه ها عادی 300 کیلووات ساعت، در منطقه ها گرمسیری 3 هزار کیلووات ساعت و در ماه های غیرگرم این الگو برای تمام منطقه ها کشور 200 کیلووات ساعت است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در مورد مشترکان پرمصرف، گفت: خوشبختانه حدود 75 درصد از مشترکان کمتر از الگوی های تعریف شده، برق مصرف می نمایند، اما مشترکانی که بیشتر از الگو های معین شده مصرف داشته باشند مشترک پرمصرف نامیده شده و مقدار مصرف مازاد بر الگو، متناسب با افزایش مصرف آن ها به صورت پلکانی و بر اساس هزینه های تامین انرژی محاسبه می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2006

به "اجرای طرح اصلاح تعرفه های برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح اصلاح تعرفه های برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید